en
en
Kontakt

Poland Convention Bureau (PCB), od 2002 roku działa w strukturach Polskiej Organizacji Turystycznej i jest jednostką odpowiedzialną za promocję Polski jako atrakcyjnej destynacji dla organizacji spotkań i wydarzeń biznesowych.

Jesteśmy pierwszym kontaktem dla wszystkich, poszukujących informacji dotyczących partnerów biznesowych i obiektów konferencyjnych oraz planujących zorganizować kongres stowarzyszenia lub wydarzenie korporacyjne w Polsce.

Naszym priorytetowym celem jest budowanie wizerunku Polski jako kraju atrakcyjnego dla organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych. Misję tę realizujemy poprzez:

  • udział w międzynarodowych imprezach targowych, który owocuje pozyskiwaniem kolejnych kontaktów biznesowych;
  • realizację podróży studyjnych dla zagranicznych dziennikarzy oraz organizatorów spotkań i wydarzeń biznesowych w tym konferencji, kongresów, premier produktów, podróży motywacyjnych;
  • pozyskiwanie nowych spotkań i wydarzeń biznesowych dla kraju;
  • współpracę z mediami zagranicznymi oraz zamieszczanie artykułów i reklam promujących Polskę jako destynację biznesową w prasie oraz katalogach branżowych;
  • utrzymywanie stałej współpracy z miejskimi convention bureaux w ramach ww. działań;
  • nawiązywanie współpracy z polskimi przedsiębiorcami branży spotkań w ramach programów: Rekomendowany Profesjonalny Organizator Kongresów (Professional Congress Organizer) i Rekomendowany Organizator Podróży Motywacyjnych (Incentive Travel Company);
  • nawiązywanie współpracy z polskim środowiskiem naukowym m.in. w ramach Programu Ambasadorów Kongresów Polskich;
  • utrzymywanie stałej współpracy z międzynarodowymi organizacjami i stowarzyszeniami skupiającymi profesjonalistów związanych z przemysłem spotkań;
  • gromadzenie i opracowanie danych statystycznych nt. spotkań i wydarzeń biznesowych odbywających się w Polsce, zgodnie z zaleceniami międzynarodowych organizacji prowadzących podobne rankingi tj. ICCA – International Congress and Convention Association oraz UIA – Union of International Association.

Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej jest jednym z członków – założycieli Strategicznego Sojuszu Narodowych Europejskich Convention Bureaux (Strategic Alliance of the National Convention Bureaux of Europe). 

Polska Organizacja Turystyczna jest członkiem stowarzyszeń branży spotkań: Union of International Associations i International Congress and Convention Association

LOGOBUIA    icca


Polska branża na IBTM World Virtual

Polska branża na IBTM World Virtual

W dniach 8-10 grudnia br. w przestrzeni wirtualnej odbędą się międzynarodowe targi IBTM World Virtual, w ramach których Polska Organizacja Turystyczna – Poland Convention Bureau wraz z polskimi wystawcami zaprezentuje swoje stoisko.
Czytaj więcej
IBTM World Virtual - akwizycja rozpoczęta

IBTM World Virtual - akwizycja rozpoczęta

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła akwizycję wystawców na wirtualne Polskie Stoisko Narodowe (PSN) organizowane na międzynarodowych targach przemysłu spotkań IBTM World Virtual które odbędą się w dniach 8-10.12.2020 r.
Czytaj więcej
Dawno Cię tu nie było – spotkajmy się w Polsce

Dawno Cię tu nie było – spotkajmy się w Polsce

„Dawno Cię tu nie było – spotkajmy się w Polsce” to koncepcja cyklu podróży studyjnych Destination Poland realizowanych przez POT PCB w kooperacji z miejskimi convention bureaux i stowarzyszeniem SITE Poland. Celem projektu jest zaprezentowanie potencjału regionów Polski organizatorom i klientom podróży incentive.
Czytaj więcej
Nowe zasady bezpieczeństwa

Nowe zasady bezpieczeństwa

Od soboty, 17 października w strefie czerwonej, jak i żółtej obowiązują nowe zaostrzenia dotyczące bezpieczeństwa, w tym organizacji spotkań czy gastronomii. W strefie czerwonej znalazły się 152 powiaty, czyli połowa Polski. Są to przede wszystkim powiaty gęsto zaludnione, miasta i duże ośrodki miejskie.
Czytaj więcej
#ZnowuSięSpotykamy - podsumowanie Meetings Week Poland 2020

#ZnowuSięSpotykamy - podsumowanie Meetings Week Poland 2020

Ósma edycja Meetings Week Poland (MWP) poświęcona była sytuacji branży spotkań i wydarzeń w nowej rzeczywistości, trendom, które mogą w sposób znaczący wpłynąć na kształt rynku, bezpieczeństwu oraz prezentującym obraz branży badaniom. Spotkanie odbyło się w formule hybrydowej – jednocześnie w pięciu miastach Polski oraz w przestrzeni wirtualnego centrum konferencyjnego. W programie znalazły się wystąpienia i panele z udziałem polskich i międzynarodowych mówców, premiery czy wręczenie nagród.
Czytaj więcej
Do góry