Promocja w Internecie

Internet należy do grupy najszybciej rozwijających się narzędzi marketingowych spełniających wymogi nowoczesności i skuteczności. Stąd też promocja obszarów recepcji turystycznej w Internecie stanowi obecnie najbardziej popularne narzędzie, zapewniające możliwość personalizacji i interaktywności oraz globalny zasięg.

W swojej działalności promocyjnej Polska Organizacja Turystyczna realizuje projekty z zakresu digital marketingu, mające na celu:

  1. budowanie świadomości marki Polska i utrwalanie wizerunku Polski jako atrakcyjnego celu podróży,
  2. wywołanie zainteresowania ofertą turystyczną Polski i zachęcenie do przyjazdu do Polski.

Zgodnie z modelem POE stosowane przez POT narzędzia e-marketingu można podzielić na:

media płatne(paid):

  • kampanie promocyjne online realizowane zarówno na rynku krajowym, jak i na rynkach zagranicznych

media własne (owned):

  • strona www: Narodowy Portal Turystyczny (NPT) www.polska.travel prowadzony w 23 wersjach językowo-rynkowych,
  • system CRM (customer relationship management – system do zarządzania relacjami z klientami) z własną bazą klientów i mechanizmem tworzenia i wysyłki newsletterów  (e-mail marketing)

media pozyskane (earned):

  • profile w mediach społecznościowych funkcjonujące na wszystkich rynkach, na których POT aktywnie promuje Polskę jako atrakcyjny cel podróży.
Do góry