Badania i Analizy
2025 rok
Promocja Polski na rynkach zagranicznych – prezentacje:
- Rynek niemiecki
- Rynek węgierski
- Rynek hiszpański i portugalski
- Rynek izraelski
- Rynek skandynawski
- Rynek koreański
- Rynek austriacki
- Rynek francuski
- Rynek czeski i słowacki
2024 rok
- Raport: Frekwencja w atrakcjach turystycznych w roku 2023
- RAPORT: Obcokrajowcy o Polsce 2024
- RAPORT: POLACY O POLSCE - 2024
- RAPORT: TURYSTYKA ODPOWIEDZIALNA I ZRÓWNOWAŻONA W POLSCE – BADANIE POZIOMU WIEDZY, POTRZEB I ZAANGAŻOWANIA OSOBISTEGO
- Analiza potencjału promocyjnego szlaków tematycznych w Polsce
- Plany wyjazdowe Polaków – sezon zimowy 2024 / 2025
- Raport z badania Wizerunek Polski i Polaków we Francji – 2024
- Plany Polaków na wakacje 2024
- Plany Polaków na długi weekend majowy 2024
2023 rok
- Plany wyjazdowe Polaków w sezonie zimowym 2023/2024
- Turystyka wyjazdowa do Europy Środkowo-Wschodniej z rynku chińskiego
- Badanie wpływu Polskiego Bonu Turystycznego na projekt Certyfikat Dobrych Praktyk POT
- Polski Bon Turystyczny - podsumowanie programu
- Polski Bon Turystyczny - raport z badań
- Plany Polaków na wakacje
- Plany Polaków na długi weekend majowy 2023
- Badanie jakości obsługi w certyfikowanych punktach Informacji Turystycznej w Polsce 2023
- WIZERUNEK POLSKI I POLAKÓW W UK - 2023
- WIZERUNEK POLSKI I POLAKÓW W NIEMCZECH – 2023
- Frekwencja w atrakcjach turystycznych w 2022 roku
- Analizy rynków objętych działaniami Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej za rok 2023
2022 rok
- Raport: Obcokrajowcy o Polsce 2022
- Ruch turystyczny w lokalizacjach laureatów Polskich Marek Turystycznych
- Frekwencja atrakcjach turystycznych w 2021
- Analizy rynków objętych działaniami Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej za rok 2022
- Diagnoza strategiczna dla potrzeb komunikacji marketingowej Polski w turystyce
- Plany wyjazdowe Polaków 2022-2023
- Raport Przemysłu Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2022
- Plany wyjazdowe mieszkańców Polski w sezonie letnim 2022
- Raport - Ruch turystyczny w regionach górskich w sezonie zimowym 2022
2021 rok
- Raport Przemysłu Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2021
- Frekwencja w atrakcjach turystycznych w 2020 roku
- Analizy rynków objętych działaniami Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej za rok 2020:
- Raport - Wizerunek Polski i Polaków na Słowacji
- Raport - Wizerunek Polski i Polaków w Czechach
- Raport "Obcokrajowcy o Polsce 2021"
- Raport "Tajemniczy klient w informacji turystycznej 2021"
- Analiza podaży turystyki rowerowej 2021
2020 rok
- Ogólnopolskie badanie opinii i zachowań Polaków związanych z turystyką rowerową 2020
- Raport "Obcokrajowcy o Polsce 2020"
- Turystyka rowerowa w Polsce - raport z badania jakościowego
- Raport Przemysł Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2020
- Analiza podaży turystyki rowerowej 2020
- Plany wakacyjne Polaków 2020 (.pdf)
- Plany wyjazdowe Polaków - kwiecień 2020
- Analizy rynków objętych działaniami Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej za rok 2019:
2019 rok
- Opinie o Polsce 2019
- Frekwencja w atrakcjach turystycznych w latach 2016-2018
- Raport Tajemniczy Klient - Informacja Turystyczna 2019
- Segmentacja turystów krajowych 2019
- Popyt na turystykę rowerową - analiza desk research
- Analiza podaży turystyki rowerowej 2019
- Raport Przemysł Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2019
- Analizy rynków objętych działaniami Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej za rok 2018:
2018 rok
- Wizerunek Polski na Węgrzech
- Raport Obcokrajowcy o Polsce 2018
- Raport Przemysł Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2018
- Raport z badań wizerunkowych w Izraelu
- Analizy rynków objętych działaniami Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej za rok 2017:
2017 rok
- Raport Obcokrajowcy o Polsce 2017
- Raport po Akcji Polska Zobacz Więcej - Polska za pół ceny październik 2017
- Raport Tajemniczy Klient - Informacja Turystyczna 2017
- Raport "Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce - Poland meetings and Events Industry Report 2017"
- {docs alias="analiza-rynkow-za-rok-2016-objetych-dzialaniami-zagranicznych-osrodkow-polskiej-organizacji-turystycznej"[0]}Analiza rynków za rok 2016 objętych działaniami Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej{/docs}
- {docs alias="analiza-podazy-turystyki-zdrowotnej"[0]}Analiza podaży turystyki zdrowotnej{/docs}
- {docs alias="zalacznik-do-analizy-podazy-turystyki-zdrowotnej-w-polsce-region-produkt-rynek"[1]}ZAŁĄCZNIK DO ANALIZY PODAŻY TURYSTYKI ZDROWOTNEJ W POLSCE „REGION-PRODUKT-RYNEK”{/docs}
- {docs alias="turystyka-zimowa-w-polsce-2016-2017-raport-z-badan"[0]}Turystyka zimowa w Polsce 2016/2017. Raport z badań{/docs}
2016 rok
- {docs alias="frekwencja-w-atrakcjach-turystycznych-w-latach-2011-2015"[0]}Frekwencja w atrakcjach turystycznych w latach 2011-2015{/docs}
- {docs alias="obcokrajowcy-o-polsce-2016"[0]}Obcokrajowcy o Polsce 2016{/docs}
- {docs alias="badanie-satysfakcji-turystow-krajowych-i-zagranicznych-2016"[0]}Badanie satysfakcji turystów krajowych i zagranicznych_ 2016 {/docs}
- {docs alias="konkurencyjnosc-cenowa-polskich-produktow-turystycznych-w-okresie-zimowym-2014-2016"[0]}Konkurencyjność cenowa polskich produktów turystycznych w okresie zimowym 2014-2016{/docs}
- {docs alias="konkurencyjnosc-cenowa-polskich-produktow-turystycznych-w-okresie-letnim-2015-2016"[0]}Konkurencyjność cenowa polskich produktów turystycznych w okresie letnim 2015 – 2016{/docs}
- {docs alias="charakterystyka-podrozy-krajowych-i-zagranicznych-mieszkancow-polski-w-2015-r"[0]}Charakterystyka podróży krajowych i zagranicznych mieszkańców Polski w 2015 r.{/docs}
- Raport Przemysł Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2016
- {docs alias="charakterystyka-przyjazdow-cudzoziemcow-do-polski-w-2015-roku"[0]}Charakterystyka przyjazdów cudzoziemców do Polski w 2015 roku {/docs}
- {docs alias="badania-konsumentow-uslug-turystycznych-w-regionach"[0]}Badania konsumentów usług turystycznych w regionach{/docs}
- {docs alias="analiza-rynkow-zopot-2015"[0]}Analiza rynków ZOPOT 2015{/docs}
- {docs alias="ekoturystyka-w-polsce2016"[0]}Ekoturystyka w Polsce 2016{/docs}
2015 rok
- Raport Poland Meetings Impact
- {docs alias="frekwencja-w-atrakcjach-turystycznych-w-2014-roku"[0]}Frekwencja w atrakcjach turystycznych w 2014 roku{/docs}
- {docs alias="profil-rynku-argentyna-2015"[0]}Profil rynku - Argentyna{/docs}
- {docs alias="profil-rynku-austria-2015"[0]}Profil rynku - Austria{/docs}
- {docs alias="profil-rynku-bialorus-2015"[0]}Profil rynku - Białoruś{/docs}
- {docs alias="profil-rynku-chorwacja-2015"[0]}Profil rynku - Chorwacja{/docs}
- {docs alias="profil-rynku-estonia-2015"[0]}Profil rynku - Estonia{/docs}
- {docs alias="profil-rynku-litwa-2015"[0]}Profil rynku - Litwa{/docs}
- {docs alias="profil-rynku-lotwa-2015"[0]}Profil rynku - Łotwa{/docs}
- {docs alias="profil-rynku-slowacja-2015"[0]}Profil rynku - Słowacja{/docs}
- {docs alias="profil-rynku-wegry-2015"[0]}Profil rynku - Węgry{/docs}
- {docs alias="wskaznik-uzytecznosci-turystyki-zagranicznej-2015-rok"[0]}Wskaźnik Użyteczności Turystyki Zagranicznej 2015 rok{/docs}
- {docs alias="obcokrajowcy-o-polsce-2015"[0]}Obcokrajowcy o Polsce 2015{/docs}
- {docs alias="badanie-satysfakcji-2015"[0]}Badanie satysfakcji turystów krajowych i zagranicznych, 2015 Raport{/docs}
- Raport Przemysł Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2015
- {docs alias="profil-rynku-usa"[0]}Stany Zjednoczone Ameryki Północnej. Profil Rynku{/docs}
- {docs alias="komercjalizacja-produktu-turystycznego-wyniki-badania-ankietowego"[0]}Komercjalizacja produktu turystycznego – wyniki badania ankietowego{/docs}
- Badania skuteczności działań promocyjnych na rynku włoskim, prowadzone w związku z Wystawą EXPO 2015{docs alias="raport-expo-2015"[0]} -Raport {/docs}
2014 rok
- Raport Przemysł Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2014
- {docs alias="obcokrajowcy-o-polsce-ii-polrocze-2014"[0]}Obcokrajowcy o Polsce - II półrocze 2014 {/docs}
- {docs alias="analiza-rynkow-za-rok-2014-objetych-dzialaniami-zagranicznych-osrodkow-pot"[0]}Analiza rynków za rok 2014 objętych działaniami zagranicznych ośrodków POT{/docs} (Opis i rekomendacje innych wybranych rynków - trendy, wizerunek polski, produkty, komercjalizacja)
- {docs alias="polska-oferta-w-katalogach-zagranicznych-touroperatorow-2014"[0]}Polska oferta w katalogach zagranicznych touroperatorów –2014{/docs}
- Frekwencja w atrakcjach turystycznych – {docs alias="frekwencja-w-atrakcjach-turystycznych-2015-raport-z-badania"[0]}raport{/docs}
- Wskaźnik Użyteczności Turystyki Zagranicznej 2014 rok - {docs alias="wskaznik-uzytecznosci-turystyki-zagranicznej-2014-rok"[0]}Raport{/docs}
- Badanie satysfakcji turystów krajowych i zagranicznych, 2014 - {docs alias="badanie-satysfakcji-turystow-krajowych-i-zagranicznych-2014-raport"[0]}Raport{/docs}
- Raporty z badań na rynkach: czeskim, hiszpańskim, irlandzkim, rosyjskim, ukraińskim i włoskim:
-{docs alias="czechy-09-10-2014"[0]}Czechy{/docs}
-{docs alias="hiszpania-09-10-2014"[0]}Hiszpania{/docs}
-{docs alias="irlandia-09-10-2014"[0]}Irlandia{/docs}
-{docs alias="rosja-09-10-2014"[0]}Rosja{/docs}
-{docs alias="ukraina-09-10-2014"[0]}Ukraina{/docs}
-{docs alias="wlochy-09-10-2014"[0]}Włochy{/docs}
- Badania na rynkach: chińskim, indyjskim i japońskim realizowane w ramach projektu Lubię Polskę!
{docs alias="badania-na-rynkach-azjatyckich-raport-koncowy"[0]} - raport końcowy{/docs}
- {docs alias="obcokrajowcy-o-polsce-i-polrocze-2014"[0]}Obcokrajowcy o Polsce-I półrocze 2014{/docs}
- {docs alias="badanie-krajowego-rynku-turystycznego-30-07-2014"[0]}Badanie krajowego rynku turystycznego{/docs}
- {docs alias="analiza-rynkow-zagranicznych-pot-2013"[0]}Analiza rynków zagranicznych 2013 - POT{/docs}
- Badanie konkurencyjności cenowej:
{docs alias="konkurencyjnosc-cenowa-polskiej-oferty-w-sezonie-zimowym-2013-2014"[0]}- Zima 2013/2014{/docs}
{docs alias="konkurencyjnosc-cenowa-polskiej-oferty-w-sezonie-letnim-2014"[0]}- Lato 2014{/docs}
2013 rok
- Raport Przemysł Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2013
- {docs alias="opinie-turystow-zagranicznych-o-polsce--ii-porocze-2013-roku"[0]}Obcokrajowcy o Polsce - II półrocze 2013 roku{/docs}
- Analizy rynków turystyki wyjazdowej
-{docs alias="australia-2013"[0]}Australia{/docs}
-{docs alias="chile-2013"[0]}Chile {/docs}
-{docs alias="republika-korei-2013"[0]}Republika Korei{/docs}
-{docs alias="turcja-2013"[0]}Turcja {/docs}
-{docs alias="zjednoczone-emiraty-arabskie-2013"[0]}Zjednoczone Emiraty Arabskie {/docs}
-{docs alias="brazylia-2013"[0]}Brazylia{/docs} - {docs alias="turystyka-uzdrowiskowa-wellness-a-spa-w-niemczech"[0]}Turystyka uzdrowiskowa, Wellness & SPA w Niemczech{/docs}
- {docs alias="wutz-2013"[0]}Wskaźnik Użyteczności Turystyki Zagranicznej 2013{/docs}
- Badanie na zakończenie działań promocyjnych na rynkach: niemieckim, brytyjskim, francuskim, holenderskim, belgijskim, duńskim i szwedzkim: {docs alias="raport-z-badania-post-test-na-7-rynkach-europejskich"[0]}Raport z badania post-test na 7 rynkach europejskich{/docs}
- Badanie satysfakcji turystów krajowych i zagranicznych, 2013 - {docs alias="badanie-satysfakcji-turystow-krajowych-i-zagranicznych-2013-"[0]}Raport{/docs}
- Badanie jakości obsługi w placówkach Informacji Turystycznej. {docs alias="raport-tajemniczy-klient-2013"[0]}Raport Tajemniczy Klient {/docs}
- Badania na rynkach chińskim, japońskim i indyjskim
2012 rok
- {docs alias="analiza-rynkow-zagranicznych-trendy-komercjalizacja-na-podstawie-raportow-przedstawicielstw-pot-za-rok-2012"[0]}Analiza rynków zagranicznych trendy, komercjalizacja na podstawie raportów przedstawicielstw POT za rok 2012{/docs}
- Ukraina - analiza rynku 2012. {docs alias="analiza-rynku-ukraiskiego"[0]}Analiza{/docs}
- {docs alias="wutz-2012"[0]}Wskaźnik Użyteczności Turystyki Zagranicznej. {/docs}
- Rosja - analiza rynku 2012. {docs alias="analizarynekrosyjski-2012"[1]}Analiza{/docs}
- Badanie jakości obsługi w placówkach Informacji Turystycznej. {docs alias="badanie-jakoci-obsugi-w-placowkach-informacji-turystycznej-raport-tajemniczy-klient"[0]}Raport Tajemniczy Klient.{/docs}
- Badanie satysfakcji turystów zagranicznych z usług turystycznych, z których korzystali podczas podróży i pobytu w Polsce w 2012 roku. {docs alias="badanie-satysfakcji-turystow-zagranicznych-z-usug-turystycznych-z-ktorych-korzystali-podczas-podroy-i-pobytu-w-polsce-w-2012-roku-raport"[0]} Raport{/docs}
- Badanie skuteczności kampanii promocyjnej walorów turystycznych wschodniej Polski „Piękny Wschód"
-{docs alias="badanie-efektywnoci-kampanii-pikny-wschod-3-fala"[0]}Raport z 3 fali badania realizowanej po zakończeniu kampanii{/docs}
-{docs alias="porownawczy-raport-z-badania-efektywnoci-kampanii-pikny-wschod"[0]}Raport porównawczy z trzech fal badania (przed, w trakcie, po kampanii){/docs} - Raport przemysłu spotkań i wydarzeń w Polsce 2012 - Raport
- {docs alias="ii-fala-badania-skutecznoci-kampanii-promocyjnej-na-rynkach-niemieckim-brytyjskim-i-francuskim"[0]}II fala badania skuteczności kampanii promocyjnej na rynkach_ niemieckim, brytyjskim i francuskim{/docs}
- {docs alias="badanie-przed-rozpoczciem-kampanii-promocyjnej-na-rynkach-belgijskim-duskim-holenderskim-i-szwedzkim-"[0]}Badanie przed rozpoczęciem kampanii promocyjnej na rynkach: belgijskim, duńskim, holenderskim i szwedzkim. {/docs}
- Badanie konkurencyjności cenowej
-ZIMA 2011-2012
-{docs alias="raport-lato-2012-badanie-konkurencyjnosci"[0]}LATO 2012{/docs} - {docs alias="analizarynzag2011"[0]}Analizy_rynków_zagranicznych 2011{/docs}