en
en
Kontakt
Prezes POT Robert Andrzejczyk w towarzystwie wiceminister Anny Krupki i dziennikarzy z USA

Dziennikarze z USA w Polsce

W Busku-Zdroju odbyła się kolejna akcja w ramach kampanii promocji przyjazdowej turystyki prozdrowotnej. Tym razem Busko-Zdrój wizytowała grupa dziennikarzy polonijnych z USA. Spotkali się z przedstawicielami uzdrowiska, sanatoriów, hoteli.
Czytaj więcej
Baner Polska zobacz więcej Weekend za pół ceny

VI edycja akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” – dziękujemy partnerom

W pierwszy w tym roku weekend za pół ceny, organizowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polską Organizację Turystyczną, rozpoczęła się prawdziwa wiosna. W ramach VI edycji akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” turyści mogli skorzystać z kompleksowej oferty 894 partnerów. Dziękujemy wszystkim przedsiębiorcom za zaangażowanie i już zapraszamy do udziału w jesiennej odsłonie akcji.
Czytaj więcej
Warsztaty na Ukrainie

Wszechstronna promocja Łodzi w Kijowie

Na zaproszenie ukraińsko-kanadyjskiej fundacji PLEDDG (Partnership for Lokal Develomment and Democratic Governance) do Kijowa przybyli przedstawiciele Łódzkiej Organizacji Turystycznej. Olga Legczylina i Hubert Koper wzięli udział w międzynarodowej konferencji poświęconej marketingowi i budowaniu marki miasta. Polska Organizacja Turystyczna wykorzystała wydarzenie do promocji polskiej oferty turystycznej.
Czytaj więcej
Polskie stoisko na targach MITT 2019

POT z nagrodą „Best Destination for Cultural Tourism” na targach MITT Moskwa

Od 12 do 14 marca odbyła się 26. edycja targów MITT Moskwa, na których Polska Organizacja Turystyczna zaprezentowała nowoczesne stoisko. Motywem przewodnim promocji naszego kraju były: turystyka miejska i kulturowa, a także turystyka prozdrowotna. Po raz kolejny działania POT na rynku rosyjskim zostały docenione – Polska otrzymała nagrodę w kategorii „ Best Destination for Cultural Tourism”.
Czytaj więcej
Minister Anna Krupa na spotkaniu Grupy wyszehradzkiej w Szczyrbskim Jeziorze

Spotkanie Wysokiego Szczebla Grupy Wyszehradzkiej V4 z udziałem POT i MSiT

W Szczyrbskim Jeziorze, na Słowacji we wtorek i środę (12-13 marca) spotkali się przedstawiciele narodowych organizacji turystycznych, należących do Grupy Wyszehradzkiej. Wspólnie opracowali plan marketingowy promocji Czech, Polski, Słowacji i Węgier, na który w 2019 roku przeznaczą 300 tys. euro. Dzień później plan został przyjęty przez ministrów odpowiedzialnych za turystykę. W spotkaniu wzięła udział minister Anna Krupka oraz Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Czytaj więcej
Baner konkursowy

Skorzystaj z weekendu za pół ceny i wygraj pobyt nad morzem

Ministerstwo Sportu i Turystyki, Polska Organizacja Turystyczna i Polski Holding Hotelowy postanowiły nagrodzić turystów, którzy skorzystają z akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. Należy zrobić sobie zdjęcie w tych dniach i pokazać jak spędza się ten wyjątkowy czas. Do wygrania m.in. 3 weekendy dla dwóch osób nad polskim morzem.
Czytaj więcej
Polska delegacja na targach Mahana w Lyonie

POT na targach MAHANA w Lyonie

Polska Organizacja Turystyczna wzięła udział w targach MAHANA w Lyonie, które odbyły się w dniach od 8 do 10 marca. W wydarzeniu uczestniczyła również delegacja z miasta Krakowa i Urzędu Marszałkowskiego województwa małopolskiego.
Czytaj więcej
Reklama na budynku Galeries Lafayette

POT promuje Polskę w Paryżu

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła we Francji kampanię outdoorową pod hasłem „LA POLOGNE C’EST MAINTENANT!”, której celem jest wzmacnianie pozytywnego wizerunku naszego kraju jako najlepszej destynacji wakacyjnej.
Czytaj więcej
Polska nagrodzona na targach GITF w Chinach

Polska nagrodzona na targach GITF w Chinach

Polska Organizacja Turystyczna uczestniczyła od 21 do 23 lutego w targach Guangzhou International Travel Fair GITF. Impreza dała możliwość dotarcia z polską ofertą turystyczną do ponad 30 tys. osób związanych z branżą turystyczną Państwa Środka, a podczas targów Polska otrzymała wyróżnienie w kategorii „Most Distinctive Tourist Destination Award”.
Czytaj więcej
Rusza VI edycja akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”

Rusza VI edycja akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”

Już od dziś turyści mogą rezerwować noclegi, oferty kulturalne czy gastronomiczne w ramach VI edycji akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. Celem akcji jest przedłużenie tradycyjnego sezonu turystycznego. Wiosenna odsłona inicjatywy Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej przypada na trzeci weekend marca.
Czytaj więcej
Do góry