en
en
Kontakt
Pilot wycieczki w autokarze

POT organizuje kurs pilotowania wycieczek po Polsce dla profesjonalnych pilotów

Obecna sytuacja na świecie sprawia, że coraz większe znaczenie w turystyce mają rynki rodzime. Wzrasta także zapotrzebowanie na pilotów wycieczek krajowych. Polska Organizacja Turystyczna, wychodząc naprzeciw branży, wspólnie z firmą Kadry Turystyki organizuje kurs pilotowania wycieczek po Polsce dla pilotów. Kurs rozpocznie się 30 października i będzie realizowany w całości w formie online.
Czytaj więcej
Grafika promująca akcję #GdańskWillWait

Akcja #CityWillWait laureatem międzynarodowego konkursu

Akcja promocyjna #CityWillWait została wyróżniona w kategorii Kultura i Turystyka w Konkursie Dobrych Praktyk, przeprowadzonym w ramach Kongresu Współpracy Transgranicznej Lublin 2020. Wspólna akcja 13 miast, zainicjowana przez Gdańską Organizację Turystyczną, a promowana i wspierana przez Polską Organizację Turystyczną, znalazła się w ścisłym finale i wzbudziła duże zainteresowanie.
Czytaj więcej
Małgorzata Hudyma

POT promowała Polskę na warsztatach online w krajach nordyckich

W II połowie września 2020 na terenie krajów nordyckich zrealizowano warsztaty online, przybliżające tutejszej branży turystycznej atrakcje takich destynacji jak Czechy, Polska, Słowacja i Węgry. Do współpracy zaproszono po dziesięciu przedstawicieli różnych segmentów przemysłu turystycznego z naszych krajów.
Czytaj więcej
Jedna z grafik promocyjnych Polski na Festiwalu Ambasad w Holandii

Polska na Festiwalu Ambasad w Holandii

Polska, jako jeden z 28 krajów wzięła udział w dorocznym Festiwalu Ambasad – wydarzeniu promującym destynacje, ich atrakcje, kulturę i obyczaje wśród mieszkańców stolicy Holandii, Hadze. Biorą w nim udział przedstawicielstwa dyplomatyczne krajów z całego świata, które prześcigają się pokazach, warsztatach i przedstawieniach mających zachęcić do poznania ich walorów kulturowych i turystycznych. Jest to bardzo popularne wydarzenie, gromadzące rokrocznie 50 tysięcy odwiedzających.
Czytaj więcej
Barbara Minczewa (z lewej) na targach Fiera del Levante

POT na targach Fiera del Levante we Włoszech

We włoskim Bari odbyła się 84. edycja Międzynarodowych Targów Fiera del Levante. Polska Organizacja Turystyczna aktywnie promowała nasz kraj jako atrakcyjny kierunek turystyczny. Częścią wydarzenia był również trwający od 5-7 października „Polish Desk”, na którym dystrybuowano nasze materiały promocyjne.
Czytaj więcej
Przykładowe kreacje w kampanii na rynku chińskim

POT promuje w Chinach atrakcje związane z Chopinem

Polska Organizacja Turystyczna prowadzi na rynku chińskim kampanię informacyjną we współpracy z Tuniu -  jednym z wiodących internetowych biur podróży i portali turystycznych w Chinach. Osią przewodnią kampanii są atrakcje turystyczne związane z Fryderykiem Chopinem i przykładowe trasy zwiedzania Polski dla chińskich turystów.
Czytaj więcej
Szkolenie kadr informacji turystycznej w Wielkopolsce

POT szkoliła kadry IT w Wielkopolsce

Polska Organizacja Turystyczna zorganizowała jednodniowe szkolenie dla 25 pracowników punktów i centrów informacji turystycznych z Wielkopolski. Tematem warsztatu było kreatywne tworzenie i dystrybucja treści w komunikacji online.
Czytaj więcej
Dwie dziewczyny na plaży w Sopocie

POT promował sprzedaż wyjazdów do Polski na rynku brytyjskim

Polska Organizacja Turystyczna przeprowadziła wielozasięgową kampanię marketingową, wspierającą bezpośrednio sprzedaż wyjazdów do Polski. Kampania, z uwagi na wybuch pandemii, była prowadzona w dwóch etapach. Pierwszy trwał od lutego do marca, a drugi od  lipca do sierpnia. W obu etapach promowane były wyjazdy weekendowe o charakterze miejskim i kulturowym, aczkolwiek różniły się one sloganami oraz narracją.
Czytaj więcej
Zuzanna Gutkowska (w środku) na targach w Kantonie

POT na targach w Pekinie i Kantonie

Polska Organizacja Turystyczna wzięła we wrześniu udział w - Beijing International Tourism Expo - pierwszej dużej imprezie targowej zorganizowanej w Pekinie od czasu wybuchu pandemii. Impreza odbyła się w formule łączonej offline i online, pozwalając na zaprezentowanie ofert firmom, które nie mogły przyjechać do Chin osobiście.
Czytaj więcej
Do góry