"Nowa, zaskakująca reklama polskich regionów za granicą"
„Nowa, zaskakująca reklama polskich regionów za granicą" - pod takim tytułem odbyła się konferencja Polskiej Organizacji Turystycznej, na której została przedstawiona pierwsza wspólnie wypracowana z regionami koncepcja reklam Polski za granicą. Barbara Tutak Wicedyrektor Departamentu Planowania Marketingowego zaprezentowała 16 "bajkowych" kreacji, które mają pobudzić wyobraźnię odbiorców i zachęcić do przyjazdu do Polski. W konferencji wzięli udział również przedstawiciele Regionalnych Organizacji Turystycznych. W czerwcu 2013 roku kampania realizowana w ramach projektu "Promujmy Polskę Razem" została rozszerzona na nowe kraje: Irlandię, Włochy, Hiszpanię, Rosję, Czechy i Ukrainę. Projekt realizowany jest ze środków unijnych i potrwa do końca 2014 r.

Przez trzy dni w Zawierciu, od 2 do 4 października obradowało Forum Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych z udziałem dyrektorów Polskich Ośrodków Informacji Turystycznej. Forum prowadził prezes POT Rafał Szmytke. Tematem wiodącym, który w dużej mierze zdominował spotkanie były problemy pozyskania funduszy unijnych na rozwój narodowej turystyki. Procedurom finansowania branży turystycznej ze środków unijnych w nadchodzących latach poświęciła także wiele uwagi w swoim wystąpieniu wiceminister sportu i turystyki Katarzyna Sobierajska. Uczestników Forum podejmowała Śląska Organizacja Turystyczna.
43 Ogólnopolskie Święto Chmielarzy i Piwowarów "Chmielaki Krasnostawskie 2013, wygrało w plebiscycie na Najlepszy Produkt Turystyczny zorganizowanym przez Polska Organizację Turystyczną i portalem
Serdecznie zapraszamy w imieniu Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce oraz Poland Convention Bureau POT na śniadanie biznesowe nt. „Architektura kongresu” , które odbędzie się w dniu 25 października, godz. 8.30-11.00 w sali konferencyjnej Chrysler A, wrocławskiego Hotelu Haston. Seminarium edukacyjno-konsultacyjne skierowane jest przede wszystkim do przedstawicieli organizacji pozarządowych – towarzystw naukowych, biznesowych, a także do przedstawicieli korporacji, organizujących lub planujących organizację kongresu, celem pokazania mechanizmów pozyskiwania i organizacji kongresów.