en
en
Kontakt

Polska na targach Fitur 2014

fitur222-26.01.2014 odbyły się Międzynarodowe Targi Turystyczne FITUR 2014 w Madrycie. Tegoroczna edycja targów była niezwykle udana i nie jest to wyłącznie zdanie organizatorów i gości targowych. Opinię tę podzielają także wystawcy polskiego stoiska narodowego, którzy wykorzystali targi do nawiązania intratnych kontaktów biznesowych. City breaks - nowoczesne polskie miasta (Warszawa, Kraków, Gdańsk) i turystyka aktywna to produkty jakie w szczególny sposób promowaliśmy w roku bieżącym na stoisku. Zgodnie z tymi motywami została przygotowania odpowiednia grafika stoiska.

 

fitur3Polskie wystąpienie na FITUR 2014 nie ograniczało się wyłączenie do organizacji polskiego stoiska narodowego. Polska obecna była na terenach targowych także poprzez reklamy na terenach targowych (4 rodzaje reklam). Zarówno reklamy umieszczone na terenie targów jak i cała grafika polskiego stoiska narodowego przygotowana jest zgodnie z założeniami trwającej kampanii „bajkowej" – POLSKA ven y vive tu cuento. W roku bieżącym na terenie polskiego stoiska przeprowadzone zostały akcje promocyjne pod nazwą Happy Hours. W ich trakcie goście mieli możliwość skosztować polskich produktów i wygrać atrakcyjne nagrody, ufundowane przez Miasta Warszawa, Gdańsk i Kraków. Muzyka jazzowa na żywo przyciągała interesujący nas profil turysty, zatrzymując go na stoisku na dłużej. Polskie stoisko narodowe odwiedził Ambasador RP w Hiszpanii Tomasz Arabski.

W polskim stoisku narodowym udział wzięli następujący wystawcy: Małopolska Organizacja Turystyczna, Gdańska Lokalna Organizacja Turystyczna, Miasto Warszawa, Miasto Kraków, biura: Intercrac, Jan-Pol Incoming Tour Operator, Mazovian Travel, Mazurkas Travel, Vengo, GM Travel, Furnel Travel International.

Do góry