Tourissima w Lille
Początek roku to "targów czas" i nasze ośrodki przenoszą polskie stoisko z miejsca na miejsce. Utrecht, Wiedeń, Madryt, Francja. 2 lutego zakończyły się kolejne targi, tym razem w Lille "Tourissima". Jak zwykle na stoisku narodowym królowały polskie specjały, które miały zachęcić gości do, nie tylko spróbowania ale także zapoznania się z regionem, z którego pochodzą. Rozmowy, foldery, sprofilowane oferty - to wszystko ma zainteresować przyjazdem do Polski. Jak podkreśla Tomasz Rudomino Dyrektor Ośrodka Informacji Turystycznej w Paryżu: "Choć Francuzi bogaci we wszystko, to kabanosy dla nich rzadkość. Polskie kabanosy oczywiście..." - te najsmaczniejsze, w tym roku przyjechały ze śląska.
Czytaj więcej

31 stycznia 2014 r. odbyła się, zorganizowana przez Ambasadę RP na Słowacji, konferencja prasowa „Polska – atraktivy sused". Konferencja w Expo Club Incheba była jedną z części polskiego uczestnictwa w targach Slovakia Tour. Swoje oferty na stoiskach informacyjnych prezentowali reprezentanci Małopolskiej Organizacji Turystycznej oraz miast Bielsko Biała i Zabrze. Uczestnicy konferencji otrzymali specjalnie przygotowane zestawy z materiałami promocyjnymi, a Polski Ośrodek Informacji Turystycznej z Wiednia zorganizował stanowisko informacji turystycznej nawiązujące do najnowszej, bajkowej kampanii promującej Polskę za granicą. Konferencję, na której zebrało się około 50 przedstawicieli mediów słowackich otworzył Ambasador RP w Bratysławie Pan Tomasz Chłoń oraz dyrektor POIT w Wiedniu Włodzimierz Szeląg. Konferencję prowadziła redaktor telewizji słowackiej pani Lubnica Pilzowa.
22-26.01.2014 odbyły się Międzynarodowe Targi Turystyczne FITUR 2014 w Madrycie. Tegoroczna edycja targów była niezwykle udana i nie jest to wyłącznie zdanie organizatorów i gości targowych. Opinię tę podzielają także wystawcy polskiego stoiska narodowego, którzy wykorzystali targi do nawiązania intratnych kontaktów biznesowych. City breaks - nowoczesne polskie miasta (Warszawa, Kraków, Gdańsk) i turystyka aktywna to produkty jakie w szczególny sposób promowaliśmy w roku bieżącym na stoisku. Zgodnie z tymi motywami została przygotowania odpowiednia grafika stoiska.