Baśniowy klimat na polskim stoisku podczas ITB w Berlinie

Drugi dzień targów ITB w Berlinie rozpoczął się wizytą, na wszystkich stoiskach regionalnych, przedstawicieli Ministerstwa Sportu i Turystyki, Sejmu RP, Polskiej Ambasady RP w Berlinie i mediów. 16 polskich regionów prezentowało najważniejsze produkty turystyczne wykorzystując wcześniej wypracowaną wspólnie z POT linię kreacyjną tzw. bajkową. Kampania, której layouty nawiązują do bajkowych motywów jest obecnie realizowana na wybranych rynkach europejskich i azjatyckich. Dzięki powtarzającym się w polskiej hali targowej tych samych elementów, polska prezentacja wyróżnia się spójnością a przekaz marketingowy nie jest rozproszony. Dodatkowym atutem jest wyjątkowy magiczny klimat, który tworzą "bajkowe layouty".
Czytaj więcej
Największe targi turystyczne w Europie, czyli ITB w Berlinie, tradycyjnie rozpoczęły się uroczystością, na której zaprezentował się kraj partnerski. W tym roku jest to Meksyk. Partnerstwo jest okazją nie tylko do pokazania, zgromadzonej na sali kilku tysięcznej widowni, turystycznego potencjału kraju, ale także przedstawienia jego kultury, tradycji i kuchni narodowej. W 2011 roku krajem partnerskim była Polska i uwagę gości przyciągnęła nasza prezentacja i animacje przygotowane przez Tomka Bagińskiego. Podczas uroczystego otwarcia obecni są także przedstawiciele władz państwowych, mediów i branży turystycznej. Jak co roku na otwarciu był także Klaus Wowereit Burmistrz Miasta Berlina. Tragi rozpoczęły sie 4 marca i potrwają do 9 marca.
Już 4 marca Meksyk, tegoroczny kraj partnerski, zaprasza na uroczyste otwarcie międzynarodowych targów turystycznych ITB w Berlinie. Jak co roku Polska będzie obecna, na tej największej imprezie targowej. Tradycyjnie zagospodarowujemy halę 15.1, która pomieści, w tym roku, około 100 polskich wystawców. Motywem przewodnim narodowego stoiska będzie Wellness & spa oraz Mistrzostwa Świata w Siatkówce Mężczyzn 2014. Nie będzie to jednak tylko ekspozycja ofert, ale także miejsce, gdzie będzie można zażyć, wszelkich dostępnych na ograniczonej przestrzeni targowej, zabiegów. Liczymy, że mała próbka pełnej ofety dostępnej w Polsce, między innymi masaże, inhalacje, analiza składu ciała czy przegląd dentystyczny zachęcą do zpalanowanie wyjazdu do wybranego uzdrowiska, hotelu wellness & spa czy ośrodka oferującego usługi z zakresu turystki medycznej. Tragi potrwają do 9 marca.