Stoisko narodowe przygotowane przez Polską Organizację Turystyczną podczas tegorocznych targów ITB w Berlinie zdominowane było przez tematykę wellness & spa, uzdrowiskową oraz medyczną - czyli produktem priorytetowym w promocji Polski za granicą w roku 2014. Na środku hali 15.1 została wydzielona specjalna strefa poświęcona zdrowiu i urodzie. Na "wyspie Spa & Medical" prezentowały sie podmioty należące do Konsorcjum Spa powołanego przez Polską Organizację Turystyczną w 2013 roku. Bogate w animacje, eleganckie stoisko urządzone zostało w stylu parku zdrojowego. Dla zwiedzających przygotowana została ciekawa oferta. Na stoisku można było między innymi, dzięki profesjonalnemu sprzętowi, nawilżyć oczy aerozolem fluorkowo-krzemowym, zbadać skład ciała czy wykonać kompleksowy przegląd dentystyczny. Do dyspozycji gości pozostawały także specjalne łóżka do masażu a także masażyści specjalizujący się w masażu leczniczym.
Czytaj więcej