Zimowa kampania promocyjna na Ukrainie
Przez cały grudzień na świetlnej fasadzie najwyższego budynku na Ukrainie, biurowo-handlowego centrum Gulliver rozbłyskuje reklama zimowej Polski.
Czytaj więcej
Przez cały grudzień na świetlnej fasadzie najwyższego budynku na Ukrainie, biurowo-handlowego centrum Gulliver rozbłyskuje reklama zimowej Polski.
Czytaj więcej
Polska Organizacja Turystyczna zakończyła kampanię medialną skierowaną na rynek Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Kampania była realizowana od końca listopada do połowy grudnia. Głównym celem akcji było pokazanie Polski jako atrakcyjnego miejsca, w którym można przeżyć niezwykłe chwile także zimą.
Czytaj więcej
W jesiennej, piątej edycji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” wzięło udział ponad 165 000 turystów, którzy skorzystali z ofert 757 partnerów. Akcja odbyła się w dniach 5-7 października. Kolejny weekend obniżonych cen już w marcu przyszłego roku.
Czytaj więcej
W Belgii zakończył się 10. sezon programu „L'Amour est dans le pré”, czyli odpowiednika polskiego „Rolnik szuka żony”. Jedna z par, dzięki Polskiej Organizacji Turystycznej wybrała się w wyjątkową podróż do Polski. Pierwsza część relacji z podróży została wyemitowana 18 grudnia w belgijskiej telewizji RTL TVI.
Czytaj więcej