8 stycznia 2024 roku w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach Silesia Convention Bureau rozpoczęło projekt o nazwie Silesia Ambasador Day. Polska Organizacja Turystyczna była partnerem merytorycznym wydarzenia.
Odcinek podcastu "Destinations as the Driving Force of a Conference" został poświęcony Polsce. W rozmowie Bregje Frens - de Leeuw, reprezentującej Conferli, z Anetą Książek poruszono kwestie dotyczące Polski jako atrakcyjnej destyacji dla organizatorów kongresów, konferencji i innych międzynarodowych wydarzeń.
W roku 2023, Poland Convention Bureau (PCB) skoncentrowało się na wzmocnieniu swojej obecności online. Działania koncentrowały się na platformach takich jak strona internetowa POT.GOV.PL, Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube oraz szeregu innych kanałów, z czego wyłoniły się interesujące wyniki. Za pomocą różnorodnych kanałów, PCB osiągnęło duże zasięgi, zarówno w Polsce, jak i zagranicą, skutecznie komunikując do różnych segmentów rynku spotkań i wydarzeń. Analiza danych z Google Analytics, Sotrender i Social Media Listening Brand24 wykazała znaczący wzrost aktywności, wzmocnienie marki oraz zasięgu, co potwierdzało efektywność podejmowanych działań marketingowych.
Poland. More than you expected" Polskiej Organizacji Turystycznej – Poland Convention Bureau – została finalistą i nominowana do nagrody MP IMPACT Award 2023 w kategorii kampania. Konkurs organizowany jest przez MeetingPlanner.pl