Nabór kandydatów do Rady Polskiej Organizacji Turystycznej V Kadencji
Rozpoczął się nabór kandydatów do Rady Polskiej Organizacji Turystycznej V Kadencji, która będzie działać w okresie od dnia 09.02.2012 r. do dnia 08.02.2015 r.
Czytaj więcejRozpoczął się nabór kandydatów do Rady Polskiej Organizacji Turystycznej V Kadencji, która będzie działać w okresie od dnia 09.02.2012 r. do dnia 08.02.2015 r.
Czytaj więcej15 grudnia br. w znanej wiedeńskiej kawiarni „Cafe Landtmann”, Polski Ośrodek Informacji Turystycznej z Wiednia, zorganizował konferencję prasową prezentującą stan przygotowań do Mistrzostw Europy w piłce nożnej EURO UEFA 2012 TM.
Program spotkania w formie śniadania prasowego zawierał prezentację multimedialną a także pokaz dwóch filmów. Gościem specjalnym konferencji był dr Adam Zaborowski - Doradca Prezesa POT i Pełnomocnik do spraw EURO UEFA 2012TM. Jego wystąpienie głównie skupiło się na najnowszych, zebranych informacjach dotyczących stanu przygotowań do tego ogromnego wydarzenia wraz z wykazaniem istotnych celów jakie postawiła sobie Polska Organizacja Turystyczna przystępując do współpracy w przygotowaniu ME.
Czytaj więcejMinął półmetek kampanii realizowanej przez POT na rynku francuskim, brytyjskim i niemieckim. Przez 12 miesięcy trwania kampanii reklamy polskich produktów ukażą sie łącznie 280 razy w prasie a do tej pory Polskę odwiedziło ponad 350 osób w ramach podróży studyjnych. "Ze względu na wielkie zróżnicowanie zainteresowań turystów postanowiliśmy podzielić naszą kampanię na pięć obszarów tematycznych. W ramach każdego z nich przygotowaliśmy serię reklam prasowych i dedykowane filmy przeznaczone przede wszystkim do wykorzystania na specjalistycznych imprezach branżowych oraz w internecie. Jako klamrę spinającą wszystkie działania zaplanowaliśmy kampanię wizerunkową, w formie filmu przeznaczonego do emisji w największych stacjach telewizyjnych - powiedział Rafał Szmytke Prezes POT podczas konferencji, która odbyła się 14 grudnia br.
Czytaj więcej
Poland Convention Bureau POT jako pierwsza polska instytucja oraz trzecie europejskie Convention Bureau zostało wyróżnione certyfikatem jakości "Accredited Destination Marketing Organization" przyznawanym przez organizację DMAI (Destination Marketing Association International).
Jest to certyfikat, potwierdzający kompetencje i profesjonalizm instytucji zajmującej się promocją destynacji. Uzyskanie akredytacji na 4 lata wiąże się ze spełnieniem ponad 120 wymagań z zakresu zarządzania, finansów, zasobów ludzkich, technologii, marketingu, obsługi, sprzedaży, komunikacji, badań oraz innowacji.