Podsumowanie dotychczasowych działań w kampanii Piękny Wschód
Elżbieta Wąsowicz - Zaborek, Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej wzięła udział w konferencji podczas, której zostały zaprezentowane dotychczasowe działania w ramach kampanii "Piękny Wschód". Spotkanie odbyło się 25 maja br. w zabytkowych wnętrzach Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie i uczestniczyli w nim również: Anna Wasilewska Członek Zarządu województwa warmińsko-mazurskiego oraz Andrzej Małyszko przedstawiciel Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego.

II Forum Polski Wschodniej, które odbyło się 24-25 maja w Kielcach było okazją do prezentacji możliwości i potencjału tego regionu Polski. W dyskusji o znaczeniu walorów turystycznych w procesie przyciągania inwestycji zagranicznych wzięła udział Elżbieta Wąsowicz-Zaborek Wiceprezes POT. Polska Organizacja Turystyczna od 2010 roku prowadzi kampanię Piękny Wschód, która ma zwiększyć zainteresowanie ofertą turystyczną tych terenów i w efekcie doprowdadzić do wzrostu wpływów z gospodarki turystycznej i aktywizacji tego regionu.
Polska Organizacja Turystyczna otrzymała w Konkursie Polska Pięknieje i Eurolider 2012, specjalne wyróżnienie za kampanię „Move Your Imagination" promującą polską turystykę na rynku niemieckim podczas Międzynarodowych Targów Turystycznych ITB Berlin 2011. Rozpoczęta w trakcie berlińskich ITB promocja polskiej turystyki jest częścią kampanii realizowanej przez POT w perspektywie kilkuletniej w ramach projektu „Promujmy Polskę Razem" dofinansowanego z Programu Innowacyjna Gospodarka. Wartość kampanii wyniosła 12 mln zł, z czego 10,2 mln zł stanowiły środki unijne.
Rafał Szmytke Prezes POT wziął udział w konferencji prasowej "Niemcy się już do nas przekonali, 82% Holendrów jeszcze nie! Jak skutecznie wydawać unijne pieniądze?", która odbyła się 23 maja w Ministerstwie Gospodarki. W spotkaniu wzięła udział Pani Ilona Antoniszyn-Klik Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Gospodarki. Projekt "Promujmy Polskę Razem" realizowany przez POT został zaprezentowany jako wzorcowe wykorzystanie środków unijnych na promocję Polskę.