Grand Prix dla spotu "Polska.Feel Invited" na festiwalu filmowym w Zagrzebiu
Spot Polskiej Organizacji Turystycznej kolejny raz został doceniony. Podczas festiwalu filmowego w Zagrzebiu, zrzeszonego w CIFFT, produkcja „Polska. Feel Ivited” otrzymała Grand Prix oraz nagrodę za spot reklamowy o długości nie przekraczającej 2 min. Konkurencja była spora, zgłoszonych zostało aż 138 filmów z całego świata. Oceniające jury przede wszystkim doceniło profesjonalizm spotu i sposób w jaki przedstawia on nasz kraj, czyli przez pryzmat ludzi pełnych energii, radosnych, z zadowoleniem pozdrawiających potencjalnych turystów.

W dniach 1 – 4 lipca w Słowenii odbyła się druga edycja IMEX Challenge – wydarzenia mającego na celu wspieranie lokalnych społeczności. W tym roku celem akcji była wspólna praca przy przebudowie terenów oraz budowie tradycyjnego słoweńskiego domu dla pszczół wokół ośrodka szkoleniowego, edukacyjnego i rehabilitacyjnego dla osób z upośledzeniem umysłowym. Poland Convention Bureau POT po organizacji pierwszego projektu IMEX Challenge w 2010 roku, wsparł także i tą edycję. Polskiego wsparcia udzielił także Seweryn Jakubiec - przedstawiciel rekomendowanego PCO – ICP Group S.A.
Na niemieckich kibiców czekała niespodzianka - w jednym z najnowocześniejszych dworców kolejowych na świecie - berlińskim dworcu głównym (Hauptbahnhof) oraz na dworcach Ostbahnhof i Ostkreuz - umieszczone zostały plakaty z napisem „Dziękujemy kibicom z Niemiec za te wspaniałe mistrzostwa. Do szybkiego ponownego zobaczenia w Polsce". Berliński ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej postanowił w ten sposób podziękować niemieckim kibicom za liczny udział w tej imprezie. Akcja rozpoczęta została już w pierwszym dniu po zakończeniu UEFA Euro 2012™, punktualnie o godz. 6.00 rano. Potrwa ona do niedzieli 8 lipca. POIT Berlin spodziewa się, iż przesłanie dotrze do ok. 3 mln osób.