Kampania wizerunkowa Polski przed UEFA Euro 2012™ – strzałem w dziesiątkę!
„Zgromadziliśmy kapitał zaufania europejskiego" - powiedział wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej Bartłomiej Walas podczas podsumowania kampanii promocyjnej Polski w kontekście EURO 2012, w trakcie briefingu POT, 29 czerwca b.r. Wiceprezes POT, pod którego nadzorem naukowym powstało opracowanie „Strategii marketingowej promocji Polski na lata 2012-2020" dodał, że: „O ile ceny i jakość usług można modyfikować, wpływać na ich konkurencyjność, o tyle nie można wpływać na postrzeganie destynacji przez turystów". Największa kampania wizerunkowo-produktowa Polski, przedstawiająca zupełnie nowy, acz całkowicie prawdziwy wizerunek naszego kraju, już teraz, jak wykazują badania, była celnym, obliczonym na sukces strzałem.

W opublikowanym w czerwcu 2012 roku międzynarodowym Raporcie Union of International Associations Meetings Statistic Report, Polska z wynikiem 114 spotkań zajęła wysokie 23 miejsce. W porównaniu z rokiem 2010 nastąpił wzrost aż o 40 wydarzeń! To już kolejny ranking Państw, w którym Polska wypadła tak wysoko w porównaniu z poprzednimi latami (w rankingu ICCA Polska zajęła 21 miejsce z 165 spotkaniami stowarzyszeń).