Meeting Planner wyróżnia branżę
MP Power Awards to pierwszy konkurs poświęcony branży eventowej. Celem Konkursu jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem eventowym oraz wyróżnienie osobistości i ekspertów branży. Założeniem organizatorów MP Power Awards jest także integracja branży oraz budowanie platformy komunikacji pomiędzy tworzącymi ją sektorami. MP Power Awards powstał z potrzeby pokazania wartości i efektywności narzędzi z zakresu szeroko rozumianego event marketingu, a ich promocja jest jednym z głównych założeń konkursu.
Czytaj więcej
15 grudnia na Polanie Szymoszkowej w Zakopanem oficjalnie rozpoczął się krajowy sezon narciarski. Wybór miejsca był uzasadniony tym, że w Małopolsce panują najlepsze warunki do uprawiania tej dyscypliny. Dodatkowym atutem są inwestycje nie tylko w obszarze infrastruktury narciarskiej, lecz w obszarach pokrewnych, które są uzupełnieniem oferty zimowej. Podczas seminarium branżowego „Wpływ inwestycji na rozwój turystyki zimowej", organizowanego przez Małopolską Organizację Turystyczną i Polską Organizację Turystyczną w ramach Ogólnopolskiego Otwarcia Sezonu Zimowego 2012/2013. Jacek Janowski, wicedyrektor Departamentu Współpracy Regionalnej POT przedstawił projekty realizowane w ramach Działania 6.4 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
W tym roku Złote Logo Polska zostało przyznane przez Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej wybitnym postaciom ze świata kultury, polityki i sportu. Odznaka przyznawana jest osobom, które w szczególny sposób swoją pracą i postawą promują Polskę i wzmacniają pozytywny wizerunek naszego kraju za granicą. Wśród lauraetów znaleźli się między innymi: Elżbieta Bieńkowska, Urszula Dudziak, Ewa Minge, Natalia Partyka i Andrzej Seweryn. Gala wręczenia odbyła się w miejscu szczycącym się swoją piękną historią Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach. Uroczystość otworzyła Katarzyna Sobierajska Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki a poprowadzili: Jolanta Grus Dyrektor Biura Komunikacji w POT i Paweł Sztompke dziennikarz radiowy. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły redakcje: Wprost, RMF FM, Turystyka - Rzeczpospolita.