Drugie warsztaty polsko-chińskie w Gdańsku
Podczas I Forum Regionalnego Polsko-Chińskiego w Gdańsku odbył się warsztat dla touroperatorów polskich i chińskich, zorganizowany przez Polską Organizację Turystyczną. 22 kwietnia br w Forum wzięło udział prawie 200 przedstawicieli chińskich podmiotów, w tym grupa zaproszona przez Polską Organizację Turystyczną. Forum otworzyli między innymi: Mieczysław Struk Marszałek Województwa Pomorskiego, WuYunQiMuGe Przedstawiciel władz centralnych Chin, Xu Jian Ambasador ChRL w Polsce, Tadeusz Chomicki Ambasador RP w Pekinie. Wśród ponad 300 zaproszonych polskich gości był także Rafał Szmytke Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Forum oraz wszelkie działania towarzyszące wpisują się w podjętą inicjatywę na poziomie centralnym. W grudniu 2011 roku odbyła się wizyta Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego w Chinach a w kwietniu 2012 roku Premiera Chin do Polski. W efekcie tych wizyt, Chiny przyjęły strategię „Go Out Policy" i „Going Global Strategy", a Polska strategię „Go China".
Czytaj więcej

Poland Convention Bureau POT znalazło się w finale konkursu MP Power Award w dwóch kategoriach. Aneta Książek – Główny Specjalista ds. Konferencji została nominowana w kategorii MP Power 12 Convention Bureau, natomiast projekt „WRACAMY DO OGRODU” znalazł się w finale w kategorii “CSR w branży eventowej”. Meeting Planner Power Awards jest pierwszym konkursem poświęconym branży eventowej i poszukującym najlepszych realizacji i praktyk we wszystkich jej sektorach. 26 kwietnia w Centrum Konferencyjnym Muranów odbędzie się finał MP Power Awards i konkursu towarzyszącego Kreatywny roku Branży Eventowej.
12 kwietnia br. Prezes Kopalnii Soli „Wieliczka" wręczył przedstawicielowi Polskiej Organizacji Turystycznej Dyplom za współpracę w 2012 roku. W swoich działaniach promocyjnych wykorzystujemy unikatowść Kopalnii i między innymi wspólnie organizujemy wiele wizyt dziennikarskich, których efektem są publikacje w prestiżowych tytułach zagranicznych i materiały filmowe emitowane w wielozasięgowych telewizjach. Co roku, do obiektu, wpisanego w 1978 roku na Listę Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Przyrodniczego UNESCO, przyjeżdza ponad milion turystów z całego świata. Kopalnia przyciąga turystów zainteresowanych historią i zabytkami, ale także kuracjuszy, którzy docenili jej walory zdrowotne.
Do 15 maja br. pasażerowie autobusów linii 175 w Warszawie, będą mogli dowiedzieć się więcej, o nagrodzonym Złotym Certyfikatem Polskiej Organizacji Turystycznej, "Szlaku Orlich Gniazd". Jednym z elementów kampanii promocyjnej, który składa się na nagrodę w konkursie, jest akcja reklamowa w autobusach. Pasażerowie oraz przechodnie będą mogli zobaczyć reklamę na tyłach autobusów. W środku zaś zainstalowane zostały monitory, na których są wyświetlane spoty "Szlaku Orlich Gniazd". Dodatkową atrakcją w autobusach z reklamą, jest bezpłatne Wi-Fi, do którego zalogowanie jest poprzedzone wizytówką Szlaku.