IMEX 13 – Polska. Come and find your story
Przed nami kolejne międzynarodowe targi IMEX. W dniach 21 – 23 maja we Frankfurcie spotka się branża z całego świata by promować swoje destynacje i produkty przemysłu spotkań. Jak co roku Poland Convention Bureau POT jest organizatorem polskiego stoiska narodowego G400, na którym swoje oferty będą prezentować regionalne Convention Bureaux, firmy zajmujące się organizacją spotkań oraz obiekty konferencyjne. Podczas targów podsumowana będzie kampania promocyjna rozpoczęta w 2011 roku Polska. Move Your Imagination oraz zainagurowana nowa odsłona Polska Polska. Come and find your story.

Ministerstwo Sportu i Turystyki zaprasza do udziału w XI edycji Konkursu o nagrodę Ministra Sportu i Turystyki za najlepszą pracę magisterską z zakresu gospodarki Turystycznej. Uroczystość ogłoszenia wyników oraz wręczenia nagród laureatom tegorocznej, XI edycji, zaplanowano podczas Targów Turystycznych TT WARSAW 28 listopada 2013 roku. Jest to już czwarta edycja w której uczestniczy partner – Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, która między innymi zobowiązała się do ufundowania nagrody dla laureata konkursu oraz laureata najlepszej pracy magisterskiej na temat hotelarstwa. Ponadto w tegorocznej edycji do patronów medialnych dołączyła Redakcja TTG Polska, która postanowiła nagrodzić najlepszą pracę o tematyce – „Promocja Polski jako kraju atrakcyjnego turystycznie".
Polska Organizacja Turystyczna zajmuje się realizacją podróży studyjnych w swoim zakresie, ale także we współpracy z innymi podmiotami. 23 kwietnia gościliśmy dziennikarzy będących w Polsce na zaprosznie Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Potencjał polskiej turystyki przyciaga uwagę nie tylko touroperatorów ale także coraz cześciej przyjeżdżają do nas media, przygotowujące reportaże z całego świata. Tym razem do siedziby Polskiej Organizacji Turystycznej przyjechała ekipa z chińskiej telewizji w Guangdong. Spotkanie prowadziła Emilia Kubik Lider Projektu "Lubię Polskę", obejmującego rynek azjatycki: Chiny, Indie oraz Japonię. "Kampania, którą rozpoczynamy w tym roku w Chinach to kontynuacja działań, które prowadzimy na tym rynku między innymi w ramach grupy Wyszehradzkiej, ale po raz pierwszy przekaz reklamowy skierowany będzie także bezpośrednio do konsumentów i na tak dużą skalę " - powiedziała Emilia Kubik.