FAM TRIP w Warszawie i Krakowie
14 lipca zakończył się FAM TRIP zorganizowany w Warszawie i Krakowie dla przedstawicieli branży przemysłu spotkań z wybranych rynków priorytetowych. Przy współpracy z partnerem - grupą hotelową Starwood, uczestnikom zostały przedstawione największe atrakcje regionów. Pierwszego dnia odbyło się zwiedzanie Stadionu Narodowego wraz z warsztatem kulinarnym (firma SODEXO) zakończonym wspólną kolacją oraz prezentacją Warsaw Convention Bureau. W programie następnego dnia znalazły się wizytacje takich obiektów jak: Zamek Królewski, Muzeum Historii Żydów Polskich, Pałac Kultury i Nauki. Organizatorów spotkań przyciągają one doskonałym zapleczem konferencyjnym ulokowanym w historycznych i kulturowych wnętrzach. W ciągu dwóch pierwszych dni odbyły się wizytacje Hotelu Bristol oraz Westin, należących do grupy Starwood.
Czytaj więcej

11 lipca 2013 r. w Poznaniu odbyła się gala etapu regionalnego Konkursu na Najlepszy produkt Turystyczny, podczas której ogłoszono wyniki k i wręczono Laureatom nominacje do etapu ogólnopolskiego konkursu oraz wyróżnienia. Konkurs „Najlepszy produkt turystyczny – Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej" – Etap regionalny został zorganizowany przez Wielkopolską Organizację Turystyczną. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych i najbardziej nowatorskich produktów turystycznych z Wielkopolski. Honorowy Patronat nad konkursem objął Marek Woźniak, Marszałek Województwa Wielkopolskiego. Patronat medialny sprawowali Radio Merkury i Głos Wielkopolski.
Ponad rok po zakończeniu UEFA EURO 2012, Gdańsk znów będzie gospodarzem wielkiego, piłkarskiego święta. Tym razem stanie się tak dzięki przyjazdowi Mistrzów Hiszpanii, z Leo Messim na czele. FC Barcelona rozpocznie sezon 2013/2014 w Gdańsku. W sobotę 20 lipca 2013 o godz. 20.30 na stadionie PGE Arena, Katalończycy zagrają towarzyski mecz z gospodarzami Lechią Gdańsk. Spotkanie będzie pierwszym rozgrywanym w ramach przedsezonowego tournée FC Barcelony.
Od 12 lipca można oglądać spot reklamujący miejsca w Polsce, które dzięki funduszom unijnym zyskały na atrakcyjności turystycznej. Kampania promuje projekty finansowane w ramach Działania 6.4 „Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym". Są to kompleksowe ponadregionalne projekty turystyczne o charakterze unikatowym, projekty liniowe i sieciowe obejmujące inwestycje w spójną infrastrukturę produktów turystycznych oraz takie, które stanowią wyjątkowe atrakcje turystyczne znajdujące się na liście Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Naturalnego UNESCO lub uznane przez Prezydenta RP za Pomniki Historii. Spot emitowany będzie w prime-timie przez dwa miesiące w stacjach telewizyjnych: TVN24, TVP Info oraz Polsat News. „Powstanie spektakularnych produktów turystycznych o znaczeniu ponadregionalnym to ogromny krok w stronę nowoczesności, dzięki, któremu możemy pochwalić się konkurencyjnymi obiektami, które nie tylko spełniają europejskie standardy, ale także wyznaczają trendy" – powiedział Rafał Szmytke Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.