Magazyn MEET IN o Polsce
Końca dobiegła wizyta studyjna dziennikarza hiszpańskiego magazynu branżowego MEET IN, której celem będzie artykuł na temat polskiej oferty konferencyjnej. Jego publikacja zaplanowana jest na wrzesień 2013. W trakcie tygodniowej podróży, dziennikarz poznał trzy polskie miasta, które cieszą się zainteresowaniem organizatorów konferencji i podróży motywacyjnych – Gdańsk, Kraków i Warszawę. Bogaty program obejmował wizytację hoteli z zapleczem konferencyjnym, unikatowych obiektów takich jak Stocznia Gdańska, Stadion Narodowy, Zamek w Malborku, Muzeum Historii Żydów Polskich, Kopalnię Soli w Wieliczce i wiele innych.

W dniach 10 – 15 lipca odbywa się podróż studyjna zorganizowana dla 12 indyjskich przedstawicieli branży turystycznej w tym przemysłu spotkań. W programie znalazły się cztery polskie miasta – Warszawa, Toruń oraz Gdańsk i Sopot. W dniu 11 lipca w warszawskim hotelu Polonia Palace odbyło się także spotkanie z polską branżą, które poprzedziła prezentacja na temat polskiej oferty turystycznej oraz przemysłu spotkań. Po prezentacji odbył się workshop, w którym stronę polską reprezentwały biura: Furnel Travel International, Melody Tours, Chopintravel, Poland Tour, Travpol Sp. z o.o.,AB Poland, Terra Tour, Tour&Travel Poland, Holiday Travel, Haxel, Mazuras, Grupa Trip, Maestro. Ze strony hinduskiej w warsztatch wzięli udział: Aspen vacations, Rising Star Tours & Travels, Vayuseva Tours & Travels pvt ltd, High Flyer 'The Travel People', Ezeego One Travel and Tours ltd, Mercury Travels ltd, Travel Arena, Peekay Holidays, Dream Escapes, Drisshya Holidays, 70mmtours.com (a product of conflate it solutions private limited) Aspen Vacations.
W Starych Jabłonkach 1-7 lipca odbyły się Mistrzostwa Świata w Siatkówce Plażowej. Polska Organizacja Turystyczna była partnerem tego wydarzenia i przygotowała dla gości z zagranicy materiały o atrakcjach turystycznych Polski. Uczestniczenie w tego typu imprezach, które przyciągają uwagę mediów i odwiedzane licznie przez gości z zagranicy są okazją do prezentacji polskiej oferty turystycznej. Podczas zawodów zorganizowaliśmy stoisko z ofertą skierowaną zarówno dla najmłodszych uczestników, jak i ich opiekunów. Dla dzieci i dorosłych przygotowane były różne atrakcje – konkursy wiedzy o Polsce i produktach turystycznych, malowanie twarzy w barwy Polski. Można było również zapoznać się z ofertą turystyki uzdrowiskowej w Polsce. Turystyka uzdrowiskowa jest obecnie wiodącym produktem w strategii marketingowej Polski i jest wspierana przez Polską Organizację Turystyczną zarówno w kraju jak i za granicą. Stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem wśród gości krajowych i zagranicznych. Imprezę w ciągu całego okresu jej trwania odwiedziło ponad 80 tys. osób.