W 2013 roku więcej turystów w Polsce niż w 2012 r.!
Według wstępnych wyników badań rok 2013 okazał się dla zagranicznej turystyki przyjazdowej do Polski rokiem lepszym niż rekordowy rok 2012 Potwierdziły się prognozy Ministerstwa Sportu i Turystyki z września 2013 r. W związku z efektem wizerunkowym organizacji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012TM w roku 2013 osiągnęliśmy wyższy poziom liczby przyjazdów turystów niż w 2012 r. Departament Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki szacuje na podstawie wyników badań z 2013 r., że wzrost liczby przyjazdów turystów do Polski wyniósł ok. 7% i osiągnął poziom ok. 15,8 mln, a wzrost liczby przyjazdów cudzoziemców do Polski w 2013 r. wyniósł ok. 9% i osiągnął poziom 72,3 mln.
Czytaj więcej
Najwspanialsze wakacje, najlepsze pomysły i oferty - w taki sposób zapraszają organizatorzy kolejnej edycji targów CMT w Stuttgarcie do odwiedzin. To pierwsze w kalendarzowym roku targi turystyczne i przyciagają za każdym razem ponad 200 tysięcy gości. Polska oferta jest obecna na tym, trwającym 9 dni, wydarzeniu i jak co roku wzbudza zainteresowanie. Główny akcent położyliśmy na wellness & SPA oraz uzdrowiska, ale ze względu na duże zainteresowanie niemieckich turystyką aktywnym spędzaniem wolnego czasu, także na turystykę aktywną a przede wszystkim wodną (hausboty, żeglarstwo). W tym roku badzo widoczna jest prezentacja Małopolski. Zapraszający do odwiedzin regionu Camper Małopolski, wyposażony w materiały, filmy reklamowe przyciąga uwagę a czerwone korale - promocyjny symbol Małopolski - stanowią twarzową ozdobę, odwiedzających targi kobiet. Targi potrwają do 19 stycznia.
14 stycznia rozpocznie się jedna z najważniejszych dla branży turystycznej imprez targowych (po berlińskim ITB oraz londyńskim WTM) w Utrechcie. Vakantiebeurs to tradycyjne miejsce spotkań branży turystycznej oraz konsumentów. Polski Ośrodek Informacji Turystycznej (POIT) w Amsterdamie przygotowuje polskie stoisko oraz organizuje szereg akcji promocyjnych podczas trwania targów do niedzieli (19.01). W pobliżu głównego wejścia na targi, znajdą się billboardy promujące Polskę oraz zachęcające do odwiedzin polskiego stoiska stoiska (wizualizacja z najnowszej kampanii POT – Małopolska z Krakowem) a pierwszego dnia POIT zaprasza na przedstawicieli branży turystycznej oraz dziennikarzy i travel blogerów – Polish Happy Hour. Specjały polskiej kuchni serwować będzie restauracja Klein Zakopane a oprawę muzyczną zapewni duet wiolonczelistek Anny Katyńskiej.