Nowe LOGO Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
Tegoroczny jubileusz 10-lecia Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej jest okazją do wprowadzenia dużych zmian. Na początek "LOTUR" wdraża nową wizualizację. Logo zyskało dynamiczną, estetyczną i bezpretensjonalną formę. "Stworzyliśmy cały system kart wizualnych, który będzie w najbliższym okresie promowany i stosowany we wszystkich możliwych narzędziach promocyjnych używanych przez LOTUR" - mówi Jadwiga Błoch Prezes Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

Do 7 lutego br. na antenie jednej z największych stacji telewizyjnych - CNN - emitowany będzie najnowszy spot promujący Polskę na wybranych rynkach azjatyckich. CNN Inc. spośród najważniejszych międzynarodowych kanałów informacyjnych poprzez proponowane zintegrowane działania zapewnia największe dotarcie do 23% odbiorców w Azji. Należy także podkreślić, że w odniesieniu do 3 rynków na których POT podjął działania tj. w Chinach, Japonii i Indiach zasięg oferty CNN Inc. wynosi 14,9%. Elementem wspierającym jest reklama bannerowa na stronie
Spot "Lubię Polskę" pojawił się 16 stycznia w 14 chińskich telewizjach: Shanghai TV News, Shanghai TV Entertainment, Shanghai TV Drama, Shanghai East Movie, Beijing TV Satellite, Beijing TV Film & TV Series, Beijing TV Life, Beijing TV Sports, Beijing TV Science & Education, Guangdong TV Zhujiang, Guangdong South TV, Guangzhou TVB, Guangzhou TV General, Guangzhou TV News). Kampania rozpoczęła się w 2013 roku i do tej pory w Chinach pojawiło się już w wybranych tytułach prasowych łącznie 47 reklam.
Kraków zwyciężył w konkursie prestiżowego holenderskiego portalu turystycznego Zoover na najlepsze miasto na podróż w 2014 r. Użytkownicy tego portalu byli zauroczeni miastem nad Wisłą. Wśród zalet Krakowa, oceniający 25 europejskich witryn Zoover, wymieniają obok atrakcji kulturalnych także życzliwość mieszkańców. "Cieszymy się, że europejscy podróżni docenili Kraków, który pokonał Rzym, Berlin, Wenecję. Myślę, że to dobra rekomendacja dla turystów palnujących kolejne wakacje" - powiedział Andrzej Pawluszek, dyrektor Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie. 