Najlepsze pomysły i oferty - odwiedź CMT 2014
Najwspanialsze wakacje, najlepsze pomysły i oferty - w taki sposób zapraszają organizatorzy kolejnej edycji targów CMT w Stuttgarcie do odwiedzin. To pierwsze w kalendarzowym roku targi turystyczne i przyciagają za każdym razem ponad 200 tysięcy gości. Polska oferta jest obecna na tym, trwającym 9 dni, wydarzeniu i jak co roku wzbudza zainteresowanie. Główny akcent położyliśmy na wellness & SPA oraz uzdrowiska, ale ze względu na duże zainteresowanie niemieckich turystyką aktywnym spędzaniem wolnego czasu, także na turystykę aktywną a przede wszystkim wodną (hausboty, żeglarstwo). W tym roku badzo widoczna jest prezentacja Małopolski. Zapraszający do odwiedzin regionu Camper Małopolski, wyposażony w materiały, filmy reklamowe przyciąga uwagę a czerwone korale - promocyjny symbol Małopolski - stanowią twarzową ozdobę, odwiedzających targi kobiet. Targi potrwają do 19 stycznia.

14 stycznia rozpocznie się jedna z najważniejszych dla branży turystycznej imprez targowych (po berlińskim ITB oraz londyńskim WTM) w Utrechcie. Vakantiebeurs to tradycyjne miejsce spotkań branży turystycznej oraz konsumentów. Polski Ośrodek Informacji Turystycznej (POIT) w Amsterdamie przygotowuje polskie stoisko oraz organizuje szereg akcji promocyjnych podczas trwania targów do niedzieli (19.01). W pobliżu głównego wejścia na targi, znajdą się billboardy promujące Polskę oraz zachęcające do odwiedzin polskiego stoiska stoiska (wizualizacja z najnowszej kampanii POT – Małopolska z Krakowem) a pierwszego dnia POIT zaprasza na przedstawicieli branży turystycznej oraz dziennikarzy i travel blogerów – Polish Happy Hour. Specjały polskiej kuchni serwować będzie restauracja Klein Zakopane a oprawę muzyczną zapewni duet wiolonczelistek Anny Katyńskiej.
Kampania „Bajkowy urlop w Polsce" nie jest konkurencyjną propozycją dla zagranicznej, wybieranej przez Polaków, tak chętnie, między innymi ze względu na klimat. Stanowi ofertę komplementarną, mającą zainteresować polskimi produktami turystycznymi przez cały rok. Na początku stycznia 2014 roku w największych polskich miastach pojawiło się 184 zewnętrznych tablic reklamowych. Do 31 stycznia br. w Gdańsku, Gdyni, Warszawie, Wrocław, Łodzi, Katowicach, Krakowie, Bydgoszczy, Poznaniu, Opolu będzie można zobaczyć wypracowaną przez Polską Organizację Turystyczną wraz regionami linię kreacyjną.