Kampania POT w stolicy Francji
W Paryżu rozpoczęła się kampania wizerunkowa na taksówkach. Jedna z bardziej skutecznych form reklamy, niezwykle mobilna i doskonale widoczna w wielu punktach stolicy Francji.
Czytaj więcej
W Paryżu rozpoczęła się kampania wizerunkowa na taksówkach. Jedna z bardziej skutecznych form reklamy, niezwykle mobilna i doskonale widoczna w wielu punktach stolicy Francji.
Czytaj więcej
W brukselskim centrum Tour et Taxi otwarto wystawę biżuterii wykonanej z bursztynu bałtyckiego. Wśród eksponatów znalazły się m.in. repliki bransoletki Michelle Obamy oraz naszyjnika księżnej Kate Middleton. Celem wystawy jest promocja bursztynu jako produktu pochodzącego z polskich wybrzeży Bałtyku oraz Gdańska jako światowej stolicy tego kamienia.
Czytaj więcej
Polska Organizacja Turystyczna bierze udział w Międzynarodowych Targach Turystycznych ITB w Berlinie. Bogate w atrakcje stoisko narodowe odwiedzili m.in. minister sportu i turystyki Witold Bańka, podsekretarz stanu w MSiT Dariusz Rogowski oraz prezes POT Robert Andrzejczyk.
Czytaj więcej
Polska Organizacja Turystyczna coraz intensywniej promuje polskie atrakcje turystyczne na rynku węgierskim. Pierwszym etapem wzmocnienia obecności na Węgrzech jest udział w targach turystycznych UTAZAS w Budapeszcie.
Czytaj więcej