Atrakcyjność turystyczna miast i subregionów

27 września br. w Częstochowie odbyła się konferencja nt. "Rosnące znaczenie i atrakcyjność turystyczna polskich miast i subregionów: Częstochowa i Jura Krakowsko-Częstochowska". Atrakcyjność miast wychodzi poza ich granice administracyjne, przenosząc lub stanowiąc odrębny potencjał turystyczny subregionu. Doskonałym przykładem jest Jura Krakowsko-Częstochowska wraz ze stolicą w Częstochowie, w której turystyczny sezon trwa praktycznie cały rok.
Czytaj więcej
W dniach 26 – 27 października 2011 odbyła się wizyta studyjna, poprzedzająca konferencję Utilities Telecom Council European Conference. UTC zrzesza ponad 750 członków korporacyjnych jak i stowarzyszeniowych, którzy dostarczają innowacyjne rozwiązania telekomunikacyjne w celu wsparcia ich działalności. Warszawa, która w finale rywalizowała z Amsterdamem, została wybrana na konferencję w 2012 roku.
ICCA Best Marketig Award to nagroda przyznawana co roku za szczególne osiągnięcia w dziedzinie marketingu regionu lub produktu, skierowana do członków stowarzyszenia ICCA.