Podsumowanie kampanii na rynku francuskim, brytyjskim i niemieckim
Minął półmetek kampanii realizowanej przez POT na rynku francuskim, brytyjskim i niemieckim. Przez 12 miesięcy trwania kampanii reklamy polskich produktów ukażą sie łącznie 280 razy w prasie a do tej pory Polskę odwiedziło ponad 350 osób w ramach podróży studyjnych. "Ze względu na wielkie zróżnicowanie zainteresowań turystów postanowiliśmy podzielić naszą kampanię na pięć obszarów tematycznych. W ramach każdego z nich przygotowaliśmy serię reklam prasowych i dedykowane filmy przeznaczone przede wszystkim do wykorzystania na specjalistycznych imprezach branżowych oraz w internecie. Jako klamrę spinającą wszystkie działania zaplanowaliśmy kampanię wizerunkową, w formie filmu przeznaczonego do emisji w największych stacjach telewizyjnych - powiedział Rafał Szmytke Prezes POT podczas konferencji, która odbyła się 14 grudnia br.
Czytaj więcej
Poland Convention Bureau POT jako pierwsza polska instytucja oraz trzecie europejskie Convention Bureau zostało wyróżnione certyfikatem jakości "Accredited Destination Marketing Organization" przyznawanym przez organizację DMAI (Destination Marketing Association International).