Dziękujemy wszystkim kibicom!
Na niemieckich kibiców czekała niespodzianka - w jednym z najnowocześniejszych dworców kolejowych na świecie - berlińskim dworcu głównym (Hauptbahnhof) oraz na dworcach Ostbahnhof i Ostkreuz - umieszczone zostały plakaty z napisem „Dziękujemy kibicom z Niemiec za te wspaniałe mistrzostwa. Do szybkiego ponownego zobaczenia w Polsce". Berliński ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej postanowił w ten sposób podziękować niemieckim kibicom za liczny udział w tej imprezie. Akcja rozpoczęta została już w pierwszym dniu po zakończeniu UEFA Euro 2012™, punktualnie o godz. 6.00 rano. Potrwa ona do niedzieli 8 lipca. POIT Berlin spodziewa się, iż przesłanie dotrze do ok. 3 mln osób.

„Zgromadziliśmy kapitał zaufania europejskiego" - powiedział wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej Bartłomiej Walas podczas podsumowania kampanii promocyjnej Polski w kontekście EURO 2012, w trakcie briefingu POT, 29 czerwca b.r. Wiceprezes POT, pod którego nadzorem naukowym powstało opracowanie „Strategii marketingowej promocji Polski na lata 2012-2020" dodał, że: „O ile ceny i jakość usług można modyfikować, wpływać na ich konkurencyjność, o tyle nie można wpływać na postrzeganie destynacji przez turystów". Największa kampania wizerunkowo-produktowa Polski, przedstawiająca zupełnie nowy, acz całkowicie prawdziwy wizerunek naszego kraju, już teraz, jak wykazują badania, była celnym, obliczonym na sukces strzałem.