Zapraszamy na kolejny workshop do Kaliningradu!
Workshop będzie miał miejsce w dniu 13 października. Udział w workshopie bezpłatny! Mamy ograniczoną liczbę stolików!
Zachęcamy do przyjazdu.
Workshop będzie miał miejsce w dniu 13 października. Udział w workshopie bezpłatny! Mamy ograniczoną liczbę stolików!
Zachęcamy do przyjazdu.
Spot Polskiej Organizacji Turystycznej kolejny raz został doceniony. Podczas festiwalu filmowego w Zagrzebiu, zrzeszonego w CIFFT, produkcja „Polska. Feel Ivited” otrzymała Grand Prix oraz nagrodę za spot reklamowy o długości nie przekraczającej 2 min. Konkurencja była spora, zgłoszonych zostało aż 138 filmów z całego świata. Oceniające jury przede wszystkim doceniło profesjonalizm spotu i sposób w jaki przedstawia on nasz kraj, czyli przez pryzmat ludzi pełnych energii, radosnych, z zadowoleniem pozdrawiających potencjalnych turystów.
W dniach 1 – 4 lipca w Słowenii odbyła się druga edycja IMEX Challenge – wydarzenia mającego na celu wspieranie lokalnych społeczności. W tym roku celem akcji była wspólna praca przy przebudowie terenów oraz budowie tradycyjnego słoweńskiego domu dla pszczół wokół ośrodka szkoleniowego, edukacyjnego i rehabilitacyjnego dla osób z upośledzeniem umysłowym. Poland Convention Bureau POT po organizacji pierwszego projektu IMEX Challenge w 2010 roku, wsparł także i tą edycję. Polskiego wsparcia udzielił także Seweryn Jakubiec - przedstawiciel rekomendowanego PCO – ICP Group S.A.
Polska Organizacja Turystyczna objęła patronat nad przedsięwzięciem Fan City Tour, dzięki któremu mieszkańcy stu małych polskich miast będą mieli okazję przez kilka godzin przeżywać wspólne emocje piłkarskich Mistrzostw Europy w jednodniowej Mobilnej Strefie Kibica. Pomysłodawcą i realizatorem Fan City Tour jest agencja Prowokator, która zaprosiła do współpracy oficjalnych sponsorów UEFA EURO 2012™, a także władze wybranych miejscowości.
Czytaj więcej