Nowy, zintegrowany system informacji turystycznej Miasta Przemyśla!
Nowy i praktyczny PLANER, dzięki któremu będzie możliwe zaplanowanie pobytu w Przemyślu, można już pobrać ze strony www.visit.przemysl.pl lub zeskanować telefonem/smar fonem fotokodu zamieszczonego na materiałach informacyjnych, tabliczkach, naklejkach rozmieszczonych na terenie miasta. Portal i aplikacja są na bieżąco aktualizowane i wzbogacane o nowe treści a użytkownik w każdej chwili ma możliwość pobrania aktualnej jej wersji (np. z najświeższymi informacjami o imprezach kulturalnych, sportowych i turystycznych). Aplikacja działająca zarówno w trybie online jak i offline, będzie powiadamiać raz w miesiącu o możliwości aktualizacji. System dostępny jest w polskiej i angielskiej wersji językowej i dostosowany do różnych rozdzielczości ekranowych dostępnych w urządzeniach mobilnych (laptop/smar fon/tablet). Obiekty znajdujące się w systemie zostały podzielone według przejrzystych kategorii (np. gastronomia, noclegi, kultura i sztuka, sport i rekreacja), dzięki którym w łatwy sposób można odnaleźć informacje gdzie można w Przemyślu coś zjeść, gdzie przenocować, jak spędzić czas wolny czy zaplanować weekend.

Impulsem do podjęcia wspólnych inicjatyw w obrębie różnych resortów jest intensyfikacja działań promocyjnych za granicą. W trzecim kwartale 2013 roku Polska Organizacja Turystyczna rozpoczyna promocję Polski na nowych rynkach, w tym na wybranych azjatyckich, a kampania, która rozpoczęła się w 2011 roku zwiększy zasięg o nowe kraje. Zmienia się także linia kreacyjna a hasło „Feel Invited" zostaje zastąpione „Come and Find Your Story". W związku z tym, Rada Promocji Polski powołała grupę roboczą ds. współpracy przy realizacji działań promocyjnych na rynkach zagranicznych, której głównym zadaniem będzie przede wszystkim konsolidacja sił resortów i realizacja działań promocyjnych. Pierwsze spotkanie odbyło się 18 czerwca br. w siedzibie POT z udziałem między innymi przedstawicieli Ministerstwa Sportu i Turystyki, Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi i Instytutu Adama Mickiewicza.
Polska Organizacja Turystyczna oraz Związek Miast i Gmin Morskich objęły patronatem wakacyjny konkurs fotograficzny „Kocham Bałtyk". Zdjęcia można zgłaszać w dwóch kategoriach: „Mój Bałtyk" w której uczestnicy mają pełną dowolność wyrażenia swoich emocji i pokazania najpiękniejszych miejsc na Pomorzu. „Dzieci Kochają Bałtyk" to nazwa drugiej kategorii, w której można zgłaszać zdjęcia z dziećmi. To ich uśmiech i radość z chwil na plaży czy nadmorskich atrakcji jest nie do przecenienia. Szczegółowe informacje o konkursie dostępne są na stronie 