Promocja Polski przez sport
W 2014 roku odbędzie się w Polsce kolejne ważne wydarzenie sportowe. Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn będą okazją do pokazania Polski gościom z zagranicy. Polska Organizacja Turystyczna jest partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej i w bieżącym roku wykorzystuje mistrzostwa do promocji Polski. W marcu podczas targów ITB będziemy promować Polskę, jako gospodarza rozgrywek a już 27 stycznia odbędzie się w Warszawie Gala Losowania Grup Finałowych MŚ w Piłce Siatkowej Mężczyzn.
Czytaj więcej
19 stycznia zakończyły się targi Ferien Messe w Wiedniu. W tegorocznej edycji uczestniczyło ponad 700 wystawców z 70 krajów. Targi odwiedziło ponad 150 tysięcy Austriaków. Partnerami na stoisku narodowym byli przedstawiciele: Małopolski, Mazur oraz województwa podkarpackiego oraz śląskiego. Specjalną atrakcją stoiska była makieta kanału Ostróda - Elbląg, która wzbudzała duże zainteresowanie wśród zwiedzających. Dodatkowo Polski Ośrodek Informacji Turystycznej w Wiedniu zaprosił na spotkanie przedstawicieli mediów i branży turystycznej. Na stoisku, podczas Happy Hour, przygotowanym wspólnie z województwem podkarpackim, gościło ponad 370 osób.
Tegoroczny jubileusz 10-lecia Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej jest okazją do wprowadzenia dużych zmian. Na początek "LOTUR" wdraża nową wizualizację. Logo zyskało dynamiczną, estetyczną i bezpretensjonalną formę. "Stworzyliśmy cały system kart wizualnych, który będzie w najbliższym okresie promowany i stosowany we wszystkich możliwych narzędziach promocyjnych używanych przez LOTUR" - mówi Jadwiga Błoch Prezes Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Do 7 lutego br. na antenie jednej z największych stacji telewizyjnych - CNN - emitowany będzie najnowszy spot promujący Polskę na wybranych rynkach azjatyckich. CNN Inc. spośród najważniejszych międzynarodowych kanałów informacyjnych poprzez proponowane zintegrowane działania zapewnia największe dotarcie do 23% odbiorców w Azji. Należy także podkreślić, że w odniesieniu do 3 rynków na których POT podjął działania tj. w Chinach, Japonii i Indiach zasięg oferty CNN Inc. wynosi 14,9%. Elementem wspierającym jest reklama bannerowa na stronie 