Lubuska odsłona kampanii „Bajkowy urlop w Polsce”.
Największe atrakcje turystyczne województwa lubuskiego, na scenie przedstawiciele władz samorządowych oraz mieszkańcy z bajkowymi rekwizytami, a w tle zmagania o szansę, by stać się twarzą regionu - wszystko to zdarzyło się 27 czerwca w Gorzowie Wielkopolskim. Lubuska odsłona kampanii Polskiej Organizacji Turystycznej „Bajkowy urlop w Polsce" przyciągnęła wielu mieszkańców, którzy wzięli udział w konkursie "Zostań Twarzą Regionu", co nie tylko daję szansę na udział w profesjonalnej sesji ale także włączyć się aktywnie w promocję regionu.

Na zdjęciu od prawej strony: Elżbieta Wąsowicz-Zaborek Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Maciej Szykula Wicemarszałek Województwa Lubuskiego, Alina Nowak Wiceprezydent Gorzowa.
Kampania "Bajkowy urlop w Polsce" podsumowuje dotychczasowe działania zrealizowane w ramach projektu Promujmy Polskę Razem, prowadzonego przez Polską Organizację Turystyczną (POT) w latach 2010-2014,którego celem jest promocja turystycznych atrakcji Polski na rynkach zagranicznych.

Jacek Janowski - Wicedyrektor Departamentu Współpracy Regionalnej w Polskiej Organizacji Turystycznej
Nietypowe podsumowanie dotychczasowych działań w ramach projektu Promujmy Polskę Razem to cykl szesnastu akcji promocyjnych w każdym z województw. Odbywają się one od czerwca do września br. i są okazją do zaprezentowania działań zrealizowanych w ramach projektu, ale przede wszystkim pokazania potencjału turystycznego poszczególnych regionów.

Na zdjęciu od prawej: Elżbieta Wąsowicz-Zaborek Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Jadwiga Błoch Prezes Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
Udział w konkursie "Zostań Twarzą Regionu" mogą wziąć wszyscy autorzy scenicznych inscenizacji, a dla zwycięzców Polska Organizacja Turystyczna przygotowała niezwykłą nagrodę: możliwość udziału w prawdziwej kampanii reklamowej! W każdym z regionów wyłonione zostanie – w efekcie najpierw głosowania internautów, a później werdyktu jury – po jednej, najciekawszej bajkowo-turystycznej inscenizacji. Ich autorzy, laureaci konkursu, będą się mogli zobaczyć na ponad 250 billboardach, które zawisną na terenie całego kraju, a dodatkowo otrzymają honoraria w wysokości 2000 złotych. Wszystkie szczegóły i zasady konkursu zamieszczone są na stronie www.twarzregionu.pl



Druga edycja konkursu organizowana jest przez Polską Organizację Turystyczną oraz MT Targi i ma na celu odkrywanie produktów nowych technologii, które ułatwiają podróżowanie, usprawniają zarządzanie i umożliwiają promocję polskich firm i regionów turystycznych. Konkurs ma przybliżyć przedsiębiorcom turystycznym najlepsze projekty technologiczne i wskazywać firmom nowych technologii potencjał branży turystycznej. Do udziału w konkursie zapraszamy firmy, organizacje, instytucje a także wszystkie podmioty, które posiadają produkty spełniający kryteria udziału w konkursie.
"2013 rok był dobrym rokiem dla turystyki w Polsce. Prawie 16 mln turystów odwiedziło Polskę" - powiedziała Katarzyna Sobierajska Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki podczas spotkania z Yufang ZHAO, Wicegubernator Prowincji Guangdong (Kanton) z Chińskiej Republiki Ludowej. 24 czerwca br. z inicjatywy władz Prowincji Guangdong odbyło się spotkanie, na kórym obie strony przedstawiły ramy współpracy w zakresie turystyki. Minister Katarzyna Sobierajska podkreśliła, że w 2013 roku liczba turystów, którzy przyjechali z Chin do Polski wzrosła o 10%. Na tę pozytywną tendencję wpływa niewątpliwie uruchomienie bezpośredniego połączenia lotniczego ale także szereg działań promocyjnych, miedzy innymi realizowanych przez Polską Organizację Turystycznę w ramach projektu "Lubię Polskę".

