Polska Organizacja Turystyczna przeprowadziła pierwsze streamingi live na chińskich platformach turystycznych. To nowa forma promocji na tym azjatyckim rynku. Jako pierwsze, w ten innowacyjny sposób, promowane były Poznań i Warszawa.
Polska Organizacja Turystyczna przeprowadziła już drugi z serii webinarów skierowanych do branży włoskiej, mających na celu zapoznanie agentów podróży z ofertą turystyczną polskich miast i regionów, szczególnie atrakcyjnych przyrodniczo. Webinary zostały pomyślane jako narzędzie szkoleniowe oferujące konkretne propozycje tras tematycznych, skupionych na znanych postaciach (Jan Paweł II i Fryderyk Chopin w pierwszym webinarze jako klucz do propozycji nowych programów dla turystów włoskich) lub na atrakcyjnych, lecz wciąż jeszcze mało znanych we Włoszech aspektach przyrodniczych naszego kraju (Warmia i Mazury oraz Podlasie w drugim webinarze).
Polska Organizacja Turystyczna rusza z projektem Turystyczna Szkoła. Projekt ten powstał pod patronatem Ministerstwa Edukacji Narodowej. Wspólnie z partnerami POT przygotowała bazę pomocy edukacyjnych do przeprowadzania wirtualnych lekcji z atrakcjami turystycznymi i regionami turystycznymi. Zebrane propozycje mogą służyć nauczycielom szkół podstawowych i średnich podczas lekcji zdalnych, a także stacjonarnych. Celem POT jest zainspirowanie uczniów do podróżowania i pokazanie im ciekawych miejsc na terenie kraju.
Aż 2,5 mld złotych przewidziała Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w ogłoszonym właśnie naborze „Dotacje na kapitał obrotowy”. Ma być on wsparciem na utrzymanie działalności dla przedsiębiorców, którzy na skutek pandemii COVID-19 znaleźli się w trudnej sytuacji finansowej. Środki pochodzą z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój oraz Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Wnioski można składać od 15 czerwca.