en
en
Kontakt
Go to Brand

Zgłoś się do konkursu „Go to Brand”

Od 11 lutego do 11 marca 2020 r. będzie trwał nabór wniosków w 6. edycji konkursu „Go to Brand”. Mikro, małe i średnie firmy działające w Polsce (z wyłączeniem woj. mazowieckiego) mogą uzyskać ponad 425 tys. zł na sfinansowanie promocji swoich marek na nowych rynkach zagranicznych. W budżecie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na ten cel przeznaczono łącznie 300 mln zł.
Czytaj więcej
Polskie stoisko na targach w Chicago

Promocja Polski w Chicago

Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Nowym Jorku, Małopolska Organizacja Turystyczna oraz Kraków Airport zaangażowały się w szereg wspólnych działań promocyjnych w Chicago.
Czytaj więcej
Lodowa rzeźba Pałacu na Wyspie w Sapporo

Chopin i Pałac na Wyspie na Festiwalu Śniegu w Sapporo

Rozpoczęła się 71. edycja Sapporo Yuki Festiwal, czyli Festiwalu Śniegu w Sapporo. Podczas trwającego ponad tydzień wydarzenia turyści mogą oglądać rzeźby zrobione z lodu i śniegu. W tym roku dwie główne związane są z Polską. Pomysłodawcą takiej promocji naszego kraju jest ambasada RP w Japonii. Instytucją wspierającą wydarzenie jest Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Tokio.
Czytaj więcej
Prezentacja w biurze Carrefour Voyages

POT promuje Polskę w sieci Carrefour Voyages

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła kampanię promocyjną w sieci Carrefour Voyages. To jedno z najważniejszych działań na rynku francuskim, którego celem jest zwiększenie przyjazdów do Polski, a także upowszechnienie naszej oferty turystycznej.
Czytaj więcej
Polskie stoisko na targach FESPO Messe Zurych

Polska na XXX edycji targów FESPO w Zurychu

Od 30 stycznia do 2 lutego 2020 roku odbyła się kolejna, jubileuszowa edycja największych międzynarodowych targów turystycznych w Szwajcarii FESPO Messe Zurych. Na polskim stoisku pod hasłem „Time for Poland” POT promował regiony i miasta z bezpośrednim połączeniem lotniczym ze Szwajcarią.
Czytaj więcej
Zdjęcie z Dubaju

Stoisko POT na targach Arab Health w Dubaju

Trwa trzeci dzień targów Arab Health w Dubaju, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. To największe wydarzenie poświęcone usługom i produktom z branży medycznej na Bliskim Wschodzie.  Tegoroczna edycja odbywa się w dniach 27-30 stycznia i zgromadziła ponad 4 tys. wystawców z ponad 60 państw.
Czytaj więcej
Do góry