Wspólny projekt Carlsberg FanCamp na UEFA EURO 2012™.
Polska Organizacja Turystyczna i Brand New sp. z o.o. podpisały list intencyjny ustalający wspólne działania w zakresie promocji Polski w kontekście UEFA EURO 2012TM na bazie projektu Carlsberg FanCamp.
Działania obejmą:
- budowę i umacnianie pozytywnego wizerunku Polski, jako kraju nowoczesnego i celu podróży,
- budowanie wiedzy i świadomości o atrakcjach turystycznych Polski oraz wzrost świadomości polskich produktów turystycznych,
- budowanie wiedzy o Polsce, jak o miejscu organizacji kongresów, konferencji i podróży motywacyjnych,
- zachęcanie potencjalnych turystów do odwiedzania Polski przed w trakcie i po UEFA EURO 2012™.
- pokazanie Polski jako kraju dobrze przygotowanego do należytego przyjęcia kibiców oraz turystów na dużą imprezę piłkarską.
W związku z podjęciem przez Agencję Brand New Sp. z o.o. organizacji projektu Carlsberg FanCamp podczas UEFA EURO 2012™, Polska Organizacja Turystyczna obejmuje rolę partnera projektu.
Carlsberg FanCamp, którego otwarcie odbędzie się w czerwcu 2012 r. w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu, podczas trwania Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012™ oferować będzie miejsca noclegowe dla kibiców, a dodatkowo również strefę Carlsberga, strefę sportową oraz strefę cateringową.
Podjęta współpraca ma na celu wzmocnienie wizerunku Polski na świecie, poprzez wdrożenie projektu na najwyższym poziomie. Wspólnie podjęte działania mają zaprezentować Polskę, jako kraj przyjazny i nowoczesny, a przygotowany wspólnie projekt ma być wizytówką na arenie międzynarodowej.
Niniejszy list intencyjny jest wyrazem chęci wspólnego stworzenia miejsca, w którym wszyscy goście, będą mogli przeżywać niezapomniane piłkarskie emocje.