en
en
Kontakt

V edycja konkursu „Teraz Polska Promocja” zakończona.

6 grudnia zakończyła się V edycja konkursu „Teraz Polska Promocja”. Młodzi i zdolni absolwenci szkół wyższych otrzymali prestiżowe nagrody za swoje wybitne prace, oceniane przede wszystkim pod kątem realnej możliwości ich zaadaptowania. Ceremonia nagradzania laureatów, została poprzedzona konferencją pt. „Promocja Polski – wyzwania przed nauką i praktyką”.

Konferencja stanowiła cześć cyklu podobnych wydarzeń w ramach programu „Polski Sukces – Dokonania i Perspektywy”, animujących debatę publiczną na temat tego, jaka jest, a jaka powinna być promocja Polski w świecie.

Głównym punktem konferencyjnego spotkania była debata, poprzedzona prezentacjami Prezesa K. Przybyła z fundacji Teraz Polska oraz pana Jarosława Górskiego z Uniwersytetu Warszawskiego (do pobrania na stronie). Tematem pokazu były sugerowane zmiany dotyczące współpracy podmiotów promujących Polskę jak również wyniki badań na temat postrzegania  wizerunku Polski za granicą.

IMG_5633W samej debacie zaś główny nacisk podczas dyskusji, położono na zastanowienie się jak zachować ciągłość i koncentracje w podejmowanych działaniach promocyjnych w zakresie promocji Polski i co najważniejsze jak nie doprowadzić do ich niekontrolowanego rozproszenia. Osobami zaproszonymi do merytorycznej dyskusji w debacie byli: poseł A. Szejnfeld, wiceprezes POT - B. Walas, Prezes firmy Wyborowa SA - A. Szumowski, Maciej Górski z PAIiIZ, Małgorzata Zaleska z NBP, W. Łukasik z ANR, M. Polański z PARP oraz Prezes Fundacji Teraz Polska - K. Przybył.

Głosem Polskiej Organizacji w trakcie tego spotkania był Pan Bartłomiej Walas – wiceprezes POT. Wspomniał, że kluczem poprawy współpracy na płaszczyźnie promocji Polski jest partnerstwo publiczno-prywatne, którego niektóre formy są ograniczane przez regulacje prawne.

Po zakończonej debacie odbyła się zaplanowana gala kończąca konkurs, zwycięzców można poznać na czytaj więcej…

Organizatorami Gali byli: Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., Polska Organizacja Turystyczna.

Patronat honorowy nad konkursem objęli: Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Narodowy Bank Polski.

Do góry