en
en

Świdnica skarbnicą wiedzy turystycznej

270x136_swid_kong.jpg

W Świdnicy od dziś do 14 października na metr kwadratowy przypada przynajmniej kilku eksperetów turystycznych. Dr Wojciech Fedyk, prezes POT podczas otwarcia Kongresu Turystyki w Świdnicy podkreślił, że turystyka jak każda dziedzina życia wymaga zrewaloryzowania znaczenia przypisanych jej wartości i przemodelowania wielu działań zgodnie z nowymi  trendami. - Polska turystyka zasługuje na nowy, zbudowany na kompleksowej wiedzy, kierunek i jeszcze większą dynamikę wzrostu - powiedział prezes Fedyk. - Na pewno wartość merytoryczna wystąpień w czasie Kongresu pomoże nam wszystkim uaktualnić naszą wiedzę i zmienić optykę na wiele spraw.

IMG 6420W Świdnicy od dziś do 14 października na metr kwadratowy przypada przynajmniej kilku eksperetów turystycznych. Dr Wojciech Fedyk, prezes POT podczas otwarcia Kongresu Turystyki w Świdnicy podkreślił, że turystyka jak każda dziedzina życia wymaga zrewaloryzowania znaczenia przypisanych jej wartości i przemodelowania wielu działań zgodnie z nowymi  trendami. - Polska turystyka zasługuje na nowy, zbudowany na kompleksowej wiedzy, kierunek i jeszcze większą dynamikę wzrostu - powiedział prezes Fedyk. - Na pewno wartość merytoryczna wystąpień w czasie Kongresu pomoże nam wszystkim uaktualnić naszą wiedzę i zmienić optykę na wiele spraw.

Tegoroczny Kongres rozpoczął się 12 październka a w uroczystym otwarciu uczestniczyli między innymi podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Dawid Lasek, przedstawiciele regionu: marszałek województwa dolnośląskiego Cezary Przybylski, wicewojewoda dolnośląski Kamil Krzysztof Zieliński i Beata Moskal-Słaniewska prezydent Świdnicy a także poseł Ireneusz Raś, prezes Polskiej Izby Turystyki Paweł Niewiadomski i Prezes Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej Paweł Wróblewski.

Kongres potrwa do 14 października. Goście wezmą udział w spotkaniach pogrupowanych w następujących blokach temtycznych: 

1. Interwencjonizm państwa: prawne i finansowe instrumenty pośredniego i bezpośredniego wsparcia przedsiębiorczości w turystyce

2. Zarządzanie promocją turystyczną.W jaki sposób zwiększyć zdolność finansową kraju i miejsc docelowych na rzecz komunikacji marketingowej? Jak budować instytucjonalnie markę kraju? Granice pomocy publicznej. Wsparcie przedsiębiorcóww działaniach promocyjnych – partnerstwo a konieczność? Czy system POT-ROT -LOT wymaga ewolucji? Czy dzielić zadania promocji wizerunkowej i produktowej?

3. Samorząd gospodarczy – rolai zadania w rozwoju turystyki

4. Rozwój turystyki w Polsce w perspektywie 2030

5. Miejsce samorządu i jego zadania w przestrzeni turystycznej

Diagnozę stanu rozwoju turystyki w Polsce – wskazanie barier rozwoju przedsiębiorców i samorządu gospodarczego przedstawia  Bartłomiej Walas, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej

bw konfr

 

Program Kongresu: Tutaj

 

 

Do góry