en
en
Kontakt

Strategia Grupy Wyszehradzkiej na 2010 rok

   
W dniach 17-18 lutego br. odbylo się kolejne, piąte już, spotkanie ministrów odpowiedzialnych za turystykę w państwach Grupy Wyszehradzkiej oraz przedstawicieli Narodowych Organizacji Turystycznych Czech, Słowacji, Węgier i Polski. Efekt spotkania stanowił protokół o współpracy w dziedzinie turystyki oraz plan marketingowy Grupy V4 na 2010 rok przyjęty do realizacji przez Narodowe Organizacje Turystyczne.
V43
W nadchodzącym roku budżet przeznaczony na wspólną promocję Grupy V4 wyniesie 328 000 Euro. W 2010 roku Grupa V4 będzie promować region Europy Środkowej w USA, Japonii, Chinach i Rosji. Ponadto tegoroczny plan marketingowy obejmie m.in.wspólne wystąpienia na dwóch nowych rynkach tj. w Indiach i Brazylii.

 

 

 

fot. od prawej przedstawiciel Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Kępiński, Dyrektor Departamentu Planowania Marketingowego

Jednym z priorytetów jest trównież poprawa strony internetowej www.europeanquartet.com.

Pierwszym działaniem promocyjnym będzie roadshow w 5 indyjskich miastach (Delhi, Kalkuta, Madras, Bangalore i Bombaj), który w imieniu Grupy Wyszehradzkiej zorganizuje Polska Organizacja Turystyczna już w kwietniu br. Szczegóły udziału dla polskich przedsiębiorców z branży turystycznej już wkrótce dostępne będą na stronie POT w zakładce Zaproszenia/workshop.

 

 

 

 

 

 

 

 

Do góry