en
en

Siła crowdsourcing’u w nowej kampanii POT

270x136_0foap_cr.png

POT jako pierwsza w Polsce organizacja rozpoczęła współpracę z międzynarodową społecznością FOAP, która pracuje już dla takich marek jak Hyatt, Mariott, Volvo.a także Visit Sweden i Visit Norway. Unikalna kampania crowdsourcingowa obejmuje cały świat i angażuje społeczność FOAP, która liczy około 1,3 mln osób.

0foap crPOT jako pierwsza w Polsce organizacja rozpoczęła współpracę z międzynarodową społecznością FOAP, która pracuje już dla takich marek jak Hyatt, Mariott, Volvo.a także Visit Sweden i Visit Norway. Unikalna kampania crowdsourcingowa obejmuje cały świat i angażuje społeczność FOAP, która liczy około 1,3 mln osób. Jest to sposób na budowanie obecności Polski w mediach społecznościowych i pozyskiwanie user-generated-content w postaci zdjęć (prawo do 100 zdjęć miesięcznie) przy nieograniczonej liczbie tematycznych misji fotograficznych. Kampania gwarantuje stałą obecność w mediach społecznościowych (FB, Instagram, Twitter) dzięki postom sponsorowanym promującym misje i daje wartościowy content na żądanie w określonym czasie.

Szczegóły na Narodowym Portalu Turystycznym www.polska.travel i profilu Polska.Travel na Facebook’u. 

Do góry