en
en

Roadshow we Frankfurcie - kampania promocyjna rozpoczęta

Roadshow_Fr11Convention Bureau of Poland rozpoczęło cykl prezentacji promujących Polskę jako atrakcyjną destynację biznesową, na swoich rynkach priorytetowych: Niemcy, Francja, Wielka Brytania. Prezentacje z cyklu Roadshow „Polska.Move your imagination” zaplanowano na: 31 marca we Frankfurcie, 19 kwietnia w Londynie i 5 maja w Paryżu.

 

Roadshow „Polska.Move your imagination” to  projekt skierowany do partnerów CBP – zarówno firm posiadających certyfikat rekomendacji Convention Bureau of Poland POT jak i miejskich/regionalnych Convention Bureaux. Głównym założeniem projektu jest  wspólna promocja Polski  oparta na zaprezentowaniu możliwości konferencyjnych miasta/regionu lub profilu działalności firmy oraz możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych z meeting plannerami z danego rynku. Każdy Roadshow wspiera Partner Główny oraz pozostali Partnerzy, którzy są fundatorami voucherów na 2-dniowy pobyt w Polsce.

Roadshow „Polska.Move your imagination” we Frankfurcie odbył się w restauracji Depot 1899 i miał charakter warsztatu – kolacji. Partnerami prezentacji byli: Gdańsk Convention Bureau (Partner Główny, sponsor uroczystej kolacji) oraz Grupa Trip (Zakopane), Haxel (Warszawa/Kraków), Katowice Convention Bureau, Mazurkas Travel (Warszawa) i Symposium Cracovience (Kraków). Roadshow rozpoczął się koktajlem podczas, którego goście mogli zapoznać się z polską ofertą przy indywidualnych stanowiskach Partnerów. Potem miała miejsce główna prezentacja „Polska.Move your imagination” przygotowana kolejno przez Partnerów:

  • Gdańsk Convention Bureau zaprezentowało film promocyjny oraz poinformowało o nowej infrastrukturze hotelowo-konferencyjnej Gdańska i Regionu Pomorskiego, a także uczestnictwie Gdańska w UEFA Euro 2012;
  • Grupa Trip opowiedziała o swojej bogatej sieci hotelowej oraz możliwościach organizacji spotkań w centralnej i południowej Polsce;
  • Haxel zaprezentował oferty incentives w całej Polsce;
  • Katowice Convention Bureau zachęcało do organizacji spotkań biznesowych w tej aglomeracji;
  • Mazurkas Travel przedstawił możliwości konferencyjne Warszawy;
  • A Symposium Cracovience oparło swoją prezentację na filmie promocyjnym Krakowa, licząc iż obraz ten pozostawi w pamięci gości więcej niż statyczna prezentacja.

Akcentami podkreślającymi hasło prezentacji „Polska.Move your imagination” i tym samym urozmaicającymi wieczór były występy iluzjonisty (sztuczki magiczne miały rozwinąć wyobraźnię) oraz bufet z deserami molekularnymi, które miały pobudzić nie tylko zmysł smaku.

W warsztatach wzięło udział 40 niemieckich meeting plannerów, których profesjonalną selekcję zapewnił branżowy magazyn CIM (Conference & Incentive Management). Wszyscy uczestnicy Roadshow „Polska.Move your imagination” jednogłośnie potwierdzili powodzenie projektu: Partnerzy byli zadowoleni z wyboru meeting plannerów, a zaproszeni goście podkreślali, ze taki sposób promocji jest najlepszą formą prezentacji destynacji.

Roadshow_Fr16   Roadshow_Fr5   Roadshow_Fr7

Roadshow_Fr8   Roadshow_Fr9   Roadshow_Fr6

Roadshow_Fr14   Roadshow_Fr13   Roadshow_Fr12

Roadshow_Fr   Roadshow_Fr1   Roadshow_Fr2

Roadshow_Fr4   Roadshow_Fr15   Roadshow_Fr10

Do góry