en
en
Kontakt

Promocja Polski podczas dużych wydarzeń sportowych - 70-ty Tour de Pologne.

Imprezy sportowe, zarówno te lokalne jak i o zasięgu międzynarodowym są magnesem, który przyciąga kibiców oraz turystów. Stąd też zaczynają one odgrywać coraz większe znaczenie w tzw. marketingu miejsca. Wszystkie duże wydarzenia, które są pretekstem do przyjazdu do Polski mają potencjał promocyjny, który Polska Organizacja Turystyczna wykorzystuje w umacnianiu wizerunku polskiej marki turystycznej. Za przykład może posłużyć Tour de Pologne, czy UEFA EURO 2012, którego efekty już odczuwamy. Od lat POT wspólpracuje przy wykorzystaniu medialnym tego wyścigu kolarskiego, znajdującego się w rankingu najważniejszych imprez tego typu w Europie. Tegoroczna, to edycja wyjątkowa, gdyż Tour de Pologne pojedzie już po raz 70-ty a dwa pierwsze etapy rozpoczną się we Włoszech.

W związku z tym Polska Organizacja Turystyczna w dniu 25 lipca organizuje w Trento Wieczór Polski, który oprócz koncertu formacji Wojciecha Zielińskiego PG'n'F Orchestra oraz grupy Enej, obejmie prezentacje atrakcji turystycznych różnych regionów. Wydarzenie to uzupełnione będzie na terenie Włoch reklamą w telewizji i radio oraz na nośnikach zewnętrznych. Działania promocyjne POT w kontekście wykorzystania Tour de Pologne jako kotwicy medialnej finansowane są ze środków unijnych w ramach działań promocyjno-informacyjnych kampanii produktowo-wizerunkowej Polski na wybranych rynkach zagranicznych, w tym na rynku włoskim, ze środków Działania 6.3 PO IG „Promujmy Polskę Razem”.

Zapraszamy serdecznie na wydarzenie

17:00-17:05 powitanie i zaproszenie na I-szą część wieczoru polskiego

17:05-17:45 koncert Prefect Girls’n’Friends Orchestra

17:45-18:00 przerwa

18:00-18:45 koncert Prefect Girls’n’Friends Orchestra

18:45-18:50 zakończenie I-szej części wieczoru polskiego

18:50-21:30 przerwa

21:30-21:35 przywitanie i zaproszenie na II-gą część wieczoru polskiego

21:35-22:50 koncert grupy ENEJ

22:50-22:55 podziękowanie i zakończenie

Do góry