en
en
Kontakt

„Promocja Polski – 5 minut przed EURO 2012” zakończona.

8 maja 2012 roku POT, oraz inne instytucje zajmujące się promocją Polski starały się odpowiedzieć podczas konferencji „Promocja Polski – 5 minut przed EURO 2012", zorganizowanej przez Fundację Teraz Polska na następujące pytania: „Na jakim etapie przygotowań jesteśmy w pięć lat po ogłoszeniu sensacyjnego newsa, że to właśnie Polacy będą jednym z gospodarzy tego niezwykle atrakcyjnego, pod względem marketingowym, wydarzenia? Co - realnie - miasta goszczące są w stanie zaoferować turystom? I w końcu, czy potrafiliśmy tak skoordynować wspólne działania promocyjne, by blisko pięcioletnie przygotowania wpłynęły korzystnie na wizerunek Polski w świecie?”

Konferencję poprowadził poseł Adam SzejnfeldIMG_1643, zaś jako prelegentów wysłuchaliśmy między innymi Beaty Stelmach – Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Spraw Zagranicznych, Monikę Smoleń –Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Bartłomieja Walasa – Wiceprezesa Polskiej Organizacji IMG_1679Turystycznej, Joannę Kiliszek – Zastępcę Dyrektora Instytutu Adama Mickiewicza a także wiele innych wybitnych osób.

Reprezentujący Polską Organizację Turystyczną, Wiceprezes Bartłomiej Walas przedstawił działania IMG_1695realizowane już od roku przez POT w kontekście nadchodzącego EURO UEFA 2012TM. Zaznaczył jednocześnie, iż Polska Organizacja Turystyczna największy nacisk chce położyć na promocje Polski poza granicami kraju z wykorzystaniem potencjału jaki dająIMG_1665 nadchodzące Mistrzostwa Europy w Pilce Nożnej. Przedstawione kampanie POT zrealizowane, trwające oraz te które dopiero nadejdą były bardzo ciekawym tematem nie tylko dla prelegentów ale również dla mediów, które (TVN24 jak i TVN Fakt) przeprowadziły krótkie wywiady z Wiceprezesem POT.

IMG_1767W drugiej części spotkania pod tytułem „Piłka w Grze” Polską Organizację Turystyczną reprezentował w panelu dyskusyjnym Sekretarz Zespołu ds. EURO UEFA 2012TM, Jacek Janowski. Rzeczowo przedstawił działania jakie będą podejmowane przez POT w czasie tak dużego wydarzenia jakim są mistrzostwa.

Konferencje z cyklu „Promocja Polski” na dobre wpisały się już w roczny kalendarz działań Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego związanych z promocją naszego kraju. Każdorazowo gromadzą wielu uczestników oraz przedstawicieli administracji publicznej, samorządów, biznesu, organizacji pozarządowych i mediów.

Do góry