en
en

Promocja na rynku hiszpańskim

270x136_AW1_cr.png

Aktywność mediach ogólnokrajowych w danym kraju pomoga dotrzeć do szerokiego grona odbiorców z informacją o Polsce. W związku ze zbliżającym się okresem świątecznym oraz kończącym się w połowie grudnia projektu Wrocław Europejska Stolica Kultury, Agata Witosławska, dyrektor Zagranicznego Ośrodka POT w Hiszpanii udzieliła obszernego wywiadu stacji radiowej Libertad FM oraz w programie Buen viaje Familia w stacji Radio Sol.

Aktywność mediach ogólnokrajowych w danym kraju pomoga dotrzeć do szerokiego grona odbiorców z informacją o Polsce. W związku ze zbliżającym się okresem świątecznym oraz kończącym się w połowie grudnia projektu Wrocław Europejska Stolica Kultury, Agata Witosławska, dyrektor Zagranicznego Ośrodka POT w Hiszpanii udzieliła obszernego wywiadu stacji radiowej Libertad FM oraz w programie Buen viaje Familia w stacji Radio Sol. http://radiosol.com/buen-viaje-familia-polonia-toledo-flandes

AW1 cr

W najbliższym czasie planowane są, w ramach promocji wyjazdów do Polski poza szczytem sezonu,wizyty studyjne dla  siedmiu dziennikarzy i blogerów z mediów hiszpańskich. Na szczególną uwagę zasługuje podróż do Łodzi w związku z prapremierą swiatową opery Alexandre Tansmana opartej na libretto hiszpańskigo myśliciela i pisarza Santiago de Madariaga, a przy okazji dziennikarka z publicznego radia hiszpańskiego RNE oraz dyrektor magazynu branżowego, w którym publikowane są także ważne wydarzenia kulturalne i krytyki muzyczne, zapoznają się z kandydaturą Łodzi jako przyszłej – mamy taką nadzieję – siedziby EXPO 2022. ZO POT w Hiszpanii jest niezmiennie wdzięczny za pomoc ze strony polskich instytucji i branży w realizacji wszystkich podróży

Do góry