en
en
Kontakt

Promocja łódzkiego w bajkowym klimacie

1Manufaktura4 czerwca w Manufakturze odbyła się kolejna, tym razem łódzka edycja bajkowej kampanii Polskiej Organizacji Turystycznej. W ramach kampanii, w każdym z szesnastu województw, w bajkowe role wcielają się zarówno samorządowcy z poszczególnych regionów, jak również mieszkańcy oraz odwiedzający je turyści. W Łodzi w rolę Kopciuszka wcieliła się Hanna Zdanowska, Prezydent Łodzi a Księcia - Rafał Szmytke, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

"Bajkowy urlop w Polsce" - podsumowuje dotychczasowe działania zrealizowane w ramach projektu Promujmy Polskę Razem, prowadzonego przez Polską Organizację Turystyczną (POT) w latach 2010-2014, którego celem jest promocja turystycznych atrakcji Polski na rynkach zagranicznych. Nietypowe podsumowanie dotychczasowych działań jest także okazją do pokazania mieszkańcom, w jaki sposób promowany jest ich region za granicą.

11

33Konferencja - poprzedzająca wspólną zabawę w odgrywanie turystyczno-bajkowych scenek - była okazją do przedstawienia projektu Promujemy Polskę Razem w szerokim kontekście działań podejmowanych na rynkach zagranicznych, jak również w perspektywie stosowania bajkowych przez ROTWŁ na potrzeby promocji turystycznej łódzkiego.

Podczas konferencji projekt  Promujmy Polskę Razem zaprezentowali Prezes POT Rafał Szmytke (na zdjęciu powyżej), Justyna Jedlińska Dyrektor Departamentu Współpracy Regionalnej POT (na zdjęciu obok) oraz Sylwester Pawłowski, Prezes Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Łódzkiego ( na zdjęciu poniżej). 

IMG 5136 2

Podczas akcji promocyjnej szczególnie mocno akcentowane były Certyfikowane Produkty Turystyczne z województwa łódzkiego. Są wśród nich na przykład termy w Uniejowie, Skansen Rzeki Pilicy, Festiwal Dialogu Czterech Kultur, czy odznaczona Złotym Certyfikatem Manufaktura, w której odbywała się akcja.

IMG 5155 2

Podczas spotkania w Manufakturze prezydent Hanna Zdanowska zauważyła, że nawiązujący do historii Kopciuszka bajkowy motyw z kampanii POT wydaje się być bardzo adekwatnie dobrany w stosunku do Łodzi. Tak jak uroda Kopciuszka została wydobyta na światło dzienne za sprawą dobrej wróżki, tak atrakcyjność i urok miasta, przez lata ukryte, teraz ukazuje się w pełnej krasie. Jednak nie za sprawą czarodziejskiej różdżki, lecz wskutek m.in. konsekwentnie prowadzonych działań rewitalizacyjnych oraz promocji.

66

Plenerowe imprezy w poszczególnych województwach będą  miały kontynuację w ramach – tym razem już ogólnopolskiego – konkursu „Zostań twarzą regionu". Udział w konkursie biorą wszyscy autorzy scenicznych inscenizacji, a dla zwycięzców Polska Organizacja Turystyczna przygotowała niezwykłą nagrodę: możliwość udziału w prawdziwej kampanii reklamowej! W każdym z regionów wyłonione zostanie – w efekcie najpierw głosowania internautów, a później werdyktu jury – po jednej, najciekawszej bajkowo-turystycznej inscenizacji. Ich autorzy, laureaci konkursu, będą się mogli zobaczyć na ponad 250 billboardach, które zawisną na terenie całego kraju, a dodatkowo otrzymają honoraria w wysokości 2000 złotych. Wszystkie szczegóły i zasady konkursu zamieszczone są na stronie konkursu www.twarzregionu.pl.

W każdym z miast, w którym odbywa się akcja, sceniczną  tremę pomagają pokonać zaproszeni przez nas aktorzy. Mieszkańcy Łodzi próbowali swoich aktorskich sił pod okiem aktorki Karoliny Gorczycy.

        77     88

PARTNEREM KAMPANII W WOJEWÓDZTWIE ŁÓDZKIM BYŁA:

lodz

Do góry