en
en

Projekty reklamowe realizowane dla Polskiej Organizacji Turystycznej zostały nagrodzone w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2011!

Podczas gali Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2011, która odbyła się 19 kwietnia br w Teatrze Dramatycznym nagrodę odebrała Agencja Young&Rubicam za kampanię „Rejs żaglowca Fryderyk Chopin” po Europie oraz studio Platige Image za kampanię „Move Your Imagination” podczas targów ITB 2011 w Berlinie. Nagrodzone projekty reklamowe realizowane były na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej.

Podczas Gali Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2011, która odbyła się 19 kwietnia br w Teatrze Dramatycznym  Agencja Young&Rubicam otrzymała Brąz za projekt identyfikacji wizualnej kampanii "Rejs żaglowca Fryderyk Chopin po Europie" a studio Platige Image odebrał Brąz za kampanię „Move Your Imagination” podczas targów ITB 2011 w Berlinie w kategorii Marketing Miejsc. Nagrodzone projekty reklamowe realizowane były na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej.

Prace były oceniane przez jury, któremu przewodniczył ceniony na świecie Dyrektor Kreatywny Leo Burnett na Hiszpanię i Portugalię Horacio Puebla.

Do Konkursu nadesłano w tym roku 669 prac, które były oceniane w kategoriach: reklama drukowana, reklama film, reklama radio, kampania, fotografia, Warsztat Tv, ilustracja, design, media interaktywne, active advertising, marketing miejsc.

Więcej informacji o konkusie: http://ktr.org.pl/2011/04/nagrody-w-polskim-konkursie-reklamy-ktr-2011-rozdane-2/

 

 

Prace były oceniane przez jury, któremu przewodniczył znany i ceniony na świecie dyrektor kreatywny – w tym roku jest to Horacio Puebla Dyrektor Kreatywny Leo Burnett na Hiszpanię i Portugalię

 

W konkursie przyznano:

Do góry