Projekty reklamowe realizowane dla Polskiej Organizacji Turystycznej zostały nagrodzone w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2011!
Podczas Gali Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2011, która odbyła się 19 kwietnia br w Teatrze Dramatycznym Agencja Young&Rubicam otrzymała Brąz za projekt identyfikacji wizualnej kampanii "Rejs żaglowca Fryderyk Chopin po Europie" a studio Platige Image odebrał Brąz za kampanię „Move Your Imagination” podczas targów ITB 2011 w Berlinie w kategorii Marketing Miejsc. Nagrodzone projekty reklamowe realizowane były na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej.
Prace były oceniane przez jury, któremu przewodniczył ceniony na świecie Dyrektor Kreatywny Leo Burnett na Hiszpanię i Portugalię Horacio Puebla.
Do Konkursu nadesłano w tym roku 669 prac, które były oceniane w kategoriach: reklama drukowana, reklama film, reklama radio, kampania, fotografia, Warsztat Tv, ilustracja, design, media interaktywne, active advertising, marketing miejsc.
Więcej informacji o konkusie: http://ktr.org.pl/2011/04/nagrody-w-polskim-konkursie-reklamy-ktr-2011-rozdane-2/
Prace były oceniane przez jury, któremu przewodniczył znany i ceniony na świecie dyrektor kreatywny – w tym roku jest to Horacio Puebla Dyrektor Kreatywny Leo Burnett na Hiszpanię i Portugalię
W konkursie przyznano: