en
en
Kontakt

Polska Organizacja Turystyczna z Fan City Tour w Wyszkowie

IMG_4923Polska Organizacja Turystyczna objęła patronat nad przedsięwzięciem Fan City Tour, dzięki któremu mieszkańcy stu małych polskich miast będą mieli okazję przez kilka godzin przeżywać wspólne emocje piłkarskich Mistrzostw Europy w jednodniowej Mobilnej Strefie Kibica. Pomysłodawcą i realizatorem Fan City Tour jest agencja Prowokator, która zaprosiła do współpracy oficjalnych sponsorów UEFA EURO 2012™, a także władze wybranych miejscowości.

IMG_7591Jednodniowe, Mobilne Strefy Kibica w ciągu dwudziestu dni przemierzą, od miasta do miasta, około 120 tys. kilometrów. GłównąIMG_5052 atrakcją Fan City Tour jest wspólne kibicowanie podczas meczów, obserwowanie, których umożliwią duże ekrany diodowe umieszczone na ciężarówce. Strefy działają od godziny 15.00 do 23.00 mieszcząc jednocześnie do tysiąca, a nawet więcej, osób. Według szacunków, w sumie, ponad półmilionowa rzesza fanów piłki nożnej, będzie kibicowała i bawiła się w pięciu strefach kibica w trakcie ich dwudziestodniowego touru. Wstęp jest bezpłatny. Oprócz wspólnego oglądania meczów, organizatorzy zapewnili szereg atrakcji. IMG_5076Wśród nich cykle konkursów. Między innymi z wiedzy o Polsce, którą przygotowała Polska Organizacja Turystyczna. Chcemy w ten sposób zachęcać do poznawania i zwiedzania Polski. Na stoiskach są także dostępne foldery promocyjne, które zawierają szereg informacji użytecznych przy planowaniu wypoczynku w kraju.

Podczas Fan City Tour POT organizuje także spotkania z dziennikarzami, w trakcie których przekazuje informacje o kampanii Feel Invited, realizowanej za granicą - która stanowiła podstawę założeń kampanii rządowej „Polacy 2012. Wszyscy jesteśmy gospodarzami” z hasłem Feel like at home. Chcemy, aby jak najwięcej osób się dowiedziało jak zmienia się wizerunek naszego kraju dzięki takim działaniom promocyjnym i żeby każdy mieszkaniec poczuł się Ambasadorem Polski.

Do góry