en
en

Polska na ITB Berlin 2011

Wizualizacja

18 stycznia odbyła się konferencja poświęcona kampanii promującej polską turystykę na targach ITB w Berlinie. Szczegóły kampanii i jej założenia przedstawił Rafał Szmytke Prezes POT oraz współtwórca kreacji Tomasz Bagiński ze studia Platige Image.

 

 

 

11-01-18_ITB_Promocja_Polski_w_Berlinie_00002_M18 stycznia odbyła się konferencja poświęcona kampanii promującej polską turystykę na targach ITB w Berlinie. Szczegóły kampanii i jej założenia przedstawił Rafał Szmytke Prezes POT oraz współtwórca kreacji Tomasz Bagiński ze studia Platige Image.

Polska jest obecna na ITB od wielu lat. W tym roku mamy szczególną rolę. Jesteśmy Oficjalnym Krajem Partnerskim Targów, co oznacza, że oczy całego świata będą skierowane na nasz kraj. Jest to, więc ogromna szansa na promocję naszego kraju i z tej szansy na pewno skorzystamy. Naszym celem  jest przedstawienie Polski, jako kraju intrygującego i oryginalnego, mającego unikatowe w skali Europy walory turystyczne kraju, który jest młody duchem, stawia na kreatywność   i odważnie stosuje nowoczesne rozwiązania. Chcemy pokazać, że Polska to kraj inspirujący i w dobrym stylu - mówi Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

11-01-18_ITB_Promocja_Polski_w_Berlinie_00003_M11-01-18_ITB_Promocja_Polski_w_Berlinie_00012_M11-01-18_ITB_Promocja_Polski_w_Berlinie_00007_M

 

 

 

Materiały do pobrania:

www.itb2011.pl

Do góry