en
en

Polska.Move Your Imagination !

Wrocaw

 

8 czerwca rusza największa multimedialna kampania promujaca polską turystykę za granicą. Kampania swoim zasięgiem obejmie rynki: francuski, brytyjski i niemiecki. Podczas kampanii,  chcemy przekonać naszych odbiorców, że wyjazd do Polski zawsze będzie czymś więcej niż niebanalnym przeżyciem. Wszystkie działania promocyjne w Projekcie stawiają na innowacyjność, w naszym rozumieniu również na odejście od schematów i stereotypów. Będziemy komunikować   o Polsce jako kraju intrygującym, ciekawym, poruszającym wyobraźnię i nie pozostawiającym nikogo obojętnym.

8 czerwca rusza największa multimedialna kampania promujaca polską turystykę za granicą. Kampania swoim zasięgiem obejmie rynki: francuski, brytyjski i niemiecki. Podczas kampanii,  chcemy przekonać naszych odbiorców, że wyjazd do Polski zawsze będzie czymś więcej niż niebanalnym przeżyciem. Wszystkie działania promocyjne w Projekcie stawiają na innowacyjność, w naszym rozumieniu również na odejście od schematów i stereotypów. Będziemy komunikować   o Polsce jako kraju intrygującym, ciekawym, poruszającym wyobraźnię i nie pozostawiającym nikogo obojętnym.

Celem kampanii jest zobrazowanie i podkreślenie walorów turystycznych Polski, kraju tętniącego życiem, oryginalnego i nowoczesnego, którego mieszkańcy są spontanicznymi, gościnnymi oraz otwartymi na nowoczesność ludźmi, których talent i profesjonalizm obrazuje wiele sektorów społecznych i gospodarczych. Wyjazd do Polski zawsze będzie czymś więcej niż niebanalnym przeżyciem. Odwołujemy się do pozytywnych skojarzeń i emocji. Każda odsłona kampanii będzie pokazywała coś nowego i unikatowego, bo naszym celem jest zaintrygowanie odbiorców i sprowokowanie do zadania sobie pytania: Polska, dlaczego jeszcze tam nie byłem ?

Dobór mediów w kampanii, a także dostosowanie do poszczególnych grup docelowych, wynika ze strategii komunikacji na poszczególnych rynkach, która została opracowana na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej przed rozpoczęciem kampanii. Podczas kampanii będą wykorzystywane standardowe narzędzia promocyjne ATL (TV, prasa, outdoor). Działania te wsparte zostaną działaniami komunikacyjnymi i Public Relations skoncentrowanymi na współpracy z mediami i po raz pierwszy również z blogerami, których, poprzez starannie dobrane aktywności, chcemy zainteresować tematem - Polska. Kryterium doboru poszczególnych mediów jest największy procentowy udział odbiorców z grupy docelowej, którzy zetkną się przynamniej raz z naszą reklamą. Zależy nam na jak najszerszym dotarciu z informacją o Polsce. W budowaniu zasięgu pomogą takie media jak: telewizja, Internet oraz prasa .

Do pobrania:

Kampania - press release

Informacja o kampanii

spot reklamowy (ang.) http://www.youtube.com/user/polandtravel#p/a/u/0/jXPeofkW-Pw

Kraków

Do góry