en
en
Kontakt

"Polska.Feel Invited" w Paryżu!

thumb_DSC03349Wieczór filmowy "Polska.Feel Invited" w Paryżu, zaproponowany paryskiej publiczności w dniu 28 marca 2012 w kinie Saint Germain des Près, był kolejnym już wydarzeniem zorganizowanym przez Polski Ośrodek Informacji Turystycznej w Paryżu w ramach kampanii wizerunkowo-produktowej Polski, realizowanej aktualnie na rynku francuskim.

Organizacja tego wieczoru, zadedykowanego sztuce audiowizualnej, a w szczególności polskim filmom thumb_DSC03359promocyjnym, była możliwa dzięki współpracy z Film Service International, który jest organizatorem Festival Cannes Corporate Media & TV Awards.

Filmem otwierającym ten wiosenny już w Paryżu wieczór był film Tomasza Bagińskiego, dedykowany turniejowi piłkarskiemu UEFA Euro 2012TM. Dynamika tego filmu promocyjnego nadała rytm i ton całemu spotkaniu.

Tematyka filmowa i promocyjna imprezy pozwoliła na przypomnienie kampanii Polskiej Organizacji Turystycznej z 2010 roku, związanej z dwusetną rocznicą urodzin Fryderyka Chopina i  tej aktualnej rozpoczętej w 2011 roku, promujacej Polskę jako unikatową destynację tyrystyczną oraz wykorzystujacą jako precedens wydarzenie sportowe i medialne jakim jest UEFA Euro 2012TM.

«Soyez les bienvenus» to francuski tytuł najważniejszego spotu reklamowego zrealizowanego w ramach kampanii. Ten 45-sekundowy film o niezwykle pozytywnym wydźwięku, zrealizowany przez Łukasza Kośmickiego, z muzyką Benoist Marion Collette, jest zaproszeniem do Polski. Narratorem wersji francuskiej filmu jest znany we Francji polski aktor Andrzej Seweryn.

Inne filmy kampanii, pokazane w ramach tego wieczoru, to krótkie historie francuskich turystów: Jacques’a, Emilie, Charlotte i Fryderyka, którzy  - każdy według swoich upodobań – odkrywają Polskę. Wszystkie te filmy łączy jedna myśl : «jestem zadowolony z tej podróży i polecam Polskę gorąco !». Uśmiech i zadowolenie turysty oraz jego entuzjastyczna relacja z podróży to główne punkty i atuty przekazu tej kampanii.

Punktem kulminacyjnym wieczoru był film «Move Your Imagination», który otrzymał nagrodę Złotego Delfina na festiwalu Corporate Media & TV Awards w 2011 roku.

Partner tego wieczoru, Film Service International (FSI), zaprezentował kilka filmów, które zostały nagrodzone w innych kategoriach, a Frédéric Winckler, dyrektor agencji reklamowej JWT, doskonale znanej we Francji, wypowiedział się na temat problematyki rynku reklamowego i jego złożoności, zależnej od nowych technologii i zmieniających się oczekiwań publiczności.

Filmową część wieczoru zakończył film Tomasza Bagińskiego “Taniec”.

kino6_2Nad przebiegiem wydarzenia czuwał dyrektor POIT Paryż Tomasz Rudomino, wspierany aktywnie przez pracowników Ośrodka w Paryżu oraz przedstawicieli warszawskiej centrali POT. Wieczór prowadzili Marta DSC03364Perez z POIT Paryż oraz Aleksander Kammel z FSI. Dyrektor Tomasz Rudomino   podziękował zgromadzonym gościom, reprezentantom branży reklamowej i turystycznej, dziennikarzom oraz przedstawicielom francuskiej Polonii, za zainteresowanie i gorącą reakcję na zaprezentowane filmy.

W spotkaniu uczestniczyło około 200 osób, wypełniając salę do ostatniego miejsca.

Do góry