en
en

Podsumowanie działan promocyjnych Polski podczas Targów ITB Berlin 2011r.

Obraz_21317 marca 2011 na konferencji prasowej Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej, zostały podsumowane działania promocyjne Polski podczas Targów ITB Berlin 2011r. Udział w konferencji wzięli: Minister Sportu i Turystyki Adam Giersz, Podsekretarz Stanu Ministerstwa Sportu i Turystyki Katarzyna Sobierajska, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szmytke oraz Dyrektor Ośrodka Informacji Turystycznej w Berlinie Jan Wawrzyniak.

Obraz_25917 marca 2011 na konferencji prasowej Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej, zostały podsumowane działania promocyjne Polski podczas Targów ITB Berlin 2011r. Udział w konferencji wzięli: Minister Sportu i Turystyki Adam Giersz, Podsekretarz Stanu Ministerstwa Sportu i Turystyki Katarzyna Sobierajska, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szmytke oraz Dyrektor Ośrodka Informacji Turystycznej w Berlinie Jan Wawrzyniak.

Polska podczas tegorocznych targów największy nacisk postawiła na połączenie tradycji i najnowszych trendów światowego designu, nowatorskie animacje zabierając widzów w podróż przez Polskę w wymiarze 3D. Trwająca kampania wizerunkowa pod hasłem „Move Your Imagination” wywołała zaintrygowanie naszym krajem, ukazując jakie zmiany zaszły w Polsce na przestrzeni ostatnich lat. Zarówno hasło jak i nowy brandnig zastosowany na polskim stoisku, służyły przełamywaniu stereotypów na temat naszego kraju. Każdy aspekt kampanii podkreślał, że Polska to kraj nowoczesny a Polacy mają poczucie humoru i dystans do siebie.      

Do współpracy przy promocji Polski na Targach ITB, zostali zaproszeni młodzi artyści ze studia postprodukcyjnego Platige Image, którzy opracowali oryginalną koncepcję. Twórcą filmów w 3D był Tomasz Bagiński, artysta nominowany do Oskara za film „Katedra”. Na potrzeby obecnej kampanii przygotował kolorowe stworki wzorowane na popularnych na świecie „vinyl toys”, które barwą i swoim dziwnym wyglądem nie pozwalały przejść obok siebie obojętnie.

Kluczowym elementem kampanii w Berlinie była ceremonia otwarcia targów ITB z udziałem ponad 4000 tysięcy przedstawicieli branży turystycznej z całego świata. Galę zaszczycił swoją obecnością także gość specjalny jakim był Pan Prezydent Lech Wałęsa.

do pobrania

17marca2011_materiały prasowe

konferencja 17marca_zdjęcia1

zdjęcia-konferencja prasowa 17 marca

Do góry